Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu hotelu Sofitel Warsaw Victoria

Maciej Skórski został nowym Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży w hotelu oraz koordynacja działań marketingowych.

Nowy Dyrektor ma wieloletnie doświadczenie w branży turystycznej. Wcześniej zajmował stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Biurze Podróży Fly Away Travel. W American Express w pionie Travel Related Services kierował działem Sprzedaży w Polsce, a następnie w Europie Środkowo – Wschodniej.

Maciej Skórski jest absolwentem Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Wykształcenie uzupełnił na podyplomowych studiach mistrzowskich na Universität für Musik und darstellende Kunst Wien. Dodatkowo studiował w Wiedniu turystykę i marketing na Wirtschaftsuniversität Wien. Posługuje się biegle językiem angielskim i niemieckim. Jest miłośnikiem filmów Krzysztofa Kieślowskiego.

Sofitel – to najbardziej prestiżowa marka sieci hotelowej Accor i jedna z najbardziej ekskluzywnych na rynku międzynarodowym. Nowe oblicze luksusowej gościnności, przywilej przebywania w niezwykłych miejscach na całym świecie – tak najkrócej można ją scharakteryzować. Reprezentuje ona 126 hoteli w 40 krajach świata. Hotele Sofitel powstają tylko w dużych metropoliach i są w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów – ludzi biznesu oraz szukających odpoczynku i relaksu turystów. Wyróżniają się klasą, wyrafinowaną elegancją, słyną z pięknych wnętrz aranżowanych przez znanych dekoratorów, stref odnowy biologicznej na najwyższym poziomie, restauracji dla smakoszy czy w niektórych przypadkach centrów dla golfistów. W Polsce hotelami marki Sofitel zarządza Grupa Hotelowa Orbis, której Accor jest partnerem strategicznym.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu