Nowe przywileje dla posiadaczy konta osobistego w Alior Banku

Najlepsze na rynku Konto osobiste w Alior Banku zostało wzbogacone o dwa nowe przywileje: bezpłatny pakiet concierge „Osobisty Asystent” oraz możliwość uzyskania bezpłatnie wypukłej karty debetowej Debit MasterCard PayPass, która umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych oraz transakcji w internecie.

Od 1 października br. Konto osobiste w Alior Banku zostanie wzbogacone o bezpłatny pakiet concierge „Osobisty Asystent” – usługę dotychczas dostępną w innych bankach tylko dla Klientów VIP i Private Banking. Pakiet concierge będzie dostępny dla Klientów, dla których Alior Bank jest „głównym bankiem”. Concierge to osobisty konsultant, który pracuje 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, pomagając Klientom w zorganizowaniu szerokiego zakresu usług i uzyskanie istotnych informacji. W ten sposób Klienci mogą zaoszczędzić swój cenny czas.

„Osobisty Asystent” Klientów Alior Banku pomoże zamówić m.in. bilety lotnicze, miejsce w hotelu, kinie lub restauracji, zorganizuje dostarczenie zakupów czy opiekę nad dziećmi. Dzięki usłudze concierge można uzyskać także m.in: aktualne informacje o imprezach kulturalnych, sportowych, bieżące wiadomości o warunkach drogowych, a także skorzystać z infolinii „savoir-vivre”.

Ponadto wszyscy klienci Alior Banku będą mogli bezpłatnie otrzymać wypukłą kartę Debit MasterCard PayPass. Każda osoba, która zamówi tę kartę, będzie mogła dokonywać transakcji zbliżeniowych, a także płacić nią w Internecie.

W połączeniu z dotychczasowymi przywilejami, czyli darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, bezpłatnymi przelewami internetowymi oraz brakiem opłat za prowadzenia konta, lokatą nocną i pakietem usług assistance „Pomocni Fachowcy”, Klienci Alior Banku otrzymali najszerszy zakres korzyści, przypisanych do konta osobistego w Polsce.

Alior Bank kieruje swoją ofertę do klientów, którzy oczekują wysokiej jakości usług, doradztwa i większej zyskowności produktów. Najwyższą jakość usług, potwierdzoną po raz kolejny zwycięstwem w 3. kategoriach rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, zapewnia ponad 1700 Bankierów ze średnim doświadczeniem w bańkowości powyżej 8 lat. Z usług i produktów, oferowanych przez Alior Bank, skorzystało już ponad 620 tys. Klientów, w tym ponad 50 tys. firm.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu