Nowa puszka LECH od firmy Ball Packaging Europe

Od połowy lipca, Lech Premium jest dostępny w nowej, „łatwej do trzymania”, wytłaczanej puszce, wyprodukowanej przy użyciu technologii SKIN TECH Advanced Embossing firmy Ball Packaging Europe – lidera innowacji na rynku puszek  do napojów.

Firma Ball Packaging Europe współpracuje z Kompanią Piwowarską przez wiele lat. Jesteśmy zadowoleni, że współpraca rozszerza się: W szczególności o markę LECH. Wprowadzenie na rynek nowej puszki to bardzo ważny projekt. Jest to pierwsza puszka do piwa w Polsce, która została wyprodukowana przy użyciu naszej nowej technologii SKIN TECH Advanced Embossing. Z tego powodu jest to naprawdę innowacyjne opakowanie, które zapewnia klientom ‘wartość dodaną’. Charakterystyczny ‘uchwyt’ i bardzo efektowne tłoczenia z pewnością wyróżnią produkt na półce. – twierdzi Tomasz Janowski, Regionalny Menadżer Sprzedaży na Europę północno-wschodnią w Ball Packaging Europe.

Embossing to technologia pozwalająca wyeksponować pewne szczegóły graficznego wzoru puszki, takie jak logo lub litery, które wystają ponad powierzchnię, Konsument może wyczuć palcami elementy wzoru, kiedy dotyka puszki. Teraz firma Ball Packaging Europe rozwinęła tę technologię o krok dalej. Technologia SKIN TECH Advanced Embossing umożliwia stworzenie na puszkach zupełnie nowych wzorów. Dzięki temu duża powierzchnia puszki może posiadać wygląd i teksturę – na przykład – skóry węża lub plastra miodu. Technologia SKIN TECH Advanced Embossing nadaje opakowaniu dodatkowego charakteru. Puszki produkowane przy użyciu tej nowej technologii zapewniają konsumentowi nowe „multi-sensoryczne doświadczenia” – wyczuwalną teksturę puszki i smak świeżego piwa. Ponadto, tłoczenie na ścianach puszki zapewnia również możliwość wygodnego trzymania puszki piwa Lech – szczególnie, gdy napój jest zimny.

Pomimo zastosowania tej wyrafinowanej, nowej technologii, puszki embossowane mogą być wytwarzane z taką samą szybkością produkcyjną jak puszki standardowe.

Przed wdrożeniem do produkcji komercyjnej, puszka taka zostaje poddana wielu testom. W przypadku opakowania piwa LECH, testy te zostały przeprowadzone zarówno w laboratorium firmy Ball Packaging Europe, jak i na linii produkcyjnej Kompanii Piwowarskiej. Celem jest dostarczenie konsumentowi piwa Lech Premium w pierwszorzędnej puszce.

Embossing jest doskonałym narzędziem służącym stworzeniu niepowtarzalnego charakteru marki lub dokonaniu rebrandingu, co jest zabiegiem stosowanym z powodzeniem na rynkach zachodnich.

Firma Ball Packaging Europe posiada swoje własne centrum rozwojowo-badawcze, w którym przeprowadzane są badania nad rozwojem dostępnych technologii, rozwiązaniami i potencjałem rozwojowym w dziedzinie opakowań do napojów – efekty badań prowadzą do osiągnięcia maksymalnego poziomu innowacji dla produktów w swojej ofercie.

źródło/autor: Q&A Consulting

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu