Kolejny sklep internetowy Grupy MIG

Po e-Sizeer.com i 50style.pl Marketing Investment Group uruchamia kolejny sklep internetowy www.timberland.pl

Timberland.pl to kolejny sklep internetowy stworzony przez Contium dla firmy Marketing Investment Group, która konsekwentnie rozwija swoje ramię e-commercowe. Nowy kanał dystrybucyjny dla marki Timberland w Polsce, której MIG jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce, jest dobrym przykładem ilustrującym możliwości jakie daje idea multichannel commerce. Jest to już trzeci, po Sizeer i 50style, sklep internetowy wdrożony dla MIG przez Contium. Wszystkie trzy posiadają własną sieć salonów sprzedaży.

Tak jak poprzednio, również i w tym wypadku został wykorzystany ten sam engine, czyli silnik e-commerce, stworzony na bazie Unity Commerce – autorskiej platformy Contium. Od strony konsoli jest to zatem ten sam mechanizm, zapewniający te same funkcje i możliwości dalszej rozbudowy. Synchronizacja katalogu produktów z systemem ERP odbywa się za pomocą interfejsów identycznych jak w poprzednich wdrożeniach, co ułatwia zarządzanie prezentowaną ofertą.

Na uwagę zasługuje elastyczność jaką daje Unity Commerce przy wdrażaniu szaty graficznej, bowiem od strony widocznej dla klientów aplikacji każdy ze sklepów: timberland.pl, 50style.pl i e-Sizeer.com wygląda zupełnie inaczej.

Adres sklepu: www.timberland.pl

Więcej o ofercie Contium z zakresu rozwiązań e-commerce:

http://www.contium.pl/rozwiazania,multichannel,commerce.xml

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu