IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród internetowych sieci reklamowych

Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród sieci reklamowych. Jako jedyna sieć uzyskał zasięg powyżej 16  milionów realnych użytkowników.

W porównaniu z wynikami z czerwca, IDMnet zyskał ponad 200 000 użytkowników i z zasięgiem 16,3 miliona realnych użytkowników, zapewnia reklamodawcom dotarcie do 92,2 procent Internautów. Drugie miejsce zajmuje ARBOinteractive (15,9 mln), a trzecie AdNet (12,6).

Pod względem zasięgu IDMnet wyprzedza jedynie prowadząca w rankingu Megapanel PBI/Gemius wśród grup witryn i witryn niezgrupowanych Grupa Google, której zasięg wynosi obecnie 16,4 mln realnych użytkowników.

„Cieszymy się, że konsekwentna realizacja strategii IDMnetu przynosi efekty. Zawsze budowaliśmy nasze portfolio nie na znacznej ilości witryn, ale na ich jakości, dobierając serwisy o dużych zasięgach z dobrze rozbudowaną ofertę reklamową. W naszej sieci zrzeszonych jest 351 witryn, podczas gdy, dla porównania, nasza najbliższa konkurencja skupia aż 733 witryny, generujące podobny zasięg.” – komentuje Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca, wiceprezes zarządu IDMnet.

źródło/autor: IDMnet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu