Marka ActiveJet podejmuje kolejne działania w zakresie sponsoringu sportowego

Od września marka własna spółki ACTION S.A. poszerzyła grono sponsorowanych zawodników. Do wspieranej już zawodowej grupy kolarskiej Mróz ActiveJet, dołączyła drużyna KSP Polonia Warszawa SSA. Zaangażowanie ActiveJet w działania sponsoringowe profesjonalnego klubu piłkarskiego z prawie 100-letnią tradycją oznacza kontynuację działań w zakresie sponsoringu sportowego, a tym samym realizację polityki prospołecznej przez spółkę ACTION S.A.

ActiveJet został partnerem biznesowym klubu piłkarskiego Polonia Warszawa. Zespół ten jest czołowym klubem Ekstraklasy i ma duży potencjał sportowy, jak i medialny. Wśród wielu znanych piłkarzy związanych z klubem, trudno nie zwrócić uwagi na takie sławy jak Radosław Majdan – były bramkarz, a obecnie rzecznik prasowy Polonii Warszawa czy Euzebiusz Smolarek – napastnik w drużynie Czarnych Koszul.

– Niezmiernie cenimy sobie współpracę z kolarzami jeżdżącymi w barwach Mróz ActiveJet. Powołany z tej okazji profil grupy na portalu społecznościowym cieszy się dużym zainteresowaniem. Dlatego też zadecydowaliśmy się poszerzyć grono odbiorców po kibiców piłki nożnej. Wybraliśmy współpracę z klubem Polonia Warszawa, gdyż w ostatnim czasie przeszedł on wiele pozytywnych zmian, które doprowadziły zespół do wypracowania wysokiego miejsca w tabeli Ekstraklasy – komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.

Sport cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Z danych wynika, że w ostatnim czasie za sprawą sukcesów Mai Włoszczowskiej oraz Tour de Pologne – renomowanego wyścigu kolarskiego rozgrywanego w naszym kraju – przybyło fanów kolarstwa. Podobnie kształtuje się zainteresowanie piłką nożną. Powołanie w wielu miastach naszego kraju stadionów piłkarskich dla młodzieży w rządowym programie Moje Boisko – Orlik 2012 oraz Mistrzostwa Świata w piłce nożnej, które zostały rozegrane w tym roku w RPA, przyczyniły się do wzrostu popularności rozgrywek piłkarskich. Dzięki takim wydarzeniom sportowym, wzrasta wartość sponsoringu, który ze względu na pozytywny ładunek uczuciowy jest odpowiednim narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku marki.

W zeszłym roku ACTION S.A. była jednym ze sponsorów maratonu Biegnij Warszawo. Spółka sponsoruje także chodziarza Grzegorza Sudoła. Zawodnik zajął w tym roku II miejsce w Mistrzostwach Europy w Lekkoatletyce w Barcelonie.

– Nasze zaangażowanie w tego typu inicjatywy wynika ze wspólnego mianownika, który widzimy dla ACTION i sportu, którym jest systematyczny rozwój i nastawienie na realizację celów – komentuje Anna Bielińska, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w ACTION S.A.

Produkty ActiveJet od lat cieszą się uznaniem klientów i renomą w środowisku branżowym. Najlepszym tego wyrazem są przyznawane liczne nagrody i wyróżnienia. W tym roku po raz trzeci z rzędu produkty marki ActiveJet zdobyły tytuł „Jakość Roku”. Oprócz tego wyróżnienia marka ActiveJet otrzymała Złoty Laur Klienta i została Liderem Marki.

Marka ActiveJet posiada szeroką ofertę produktów. Należą do niej materiały eksploatacyjne do drukarek, artykuły biurowe, gama produktów z zakresu zasilania oraz oświetlenia, a także akcesoria komputerowe, elektroniczne, czyszczące oraz motoryzacyjne.

źródło/autor: Action

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu