Małgorzata Lakowska w Zarządzie IAB Polska

We wtorek (21.09.2010r.) podczas posiedzenia Rady Nadzorczej wybrano nowy Zarząd Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w którego skład weszła Małgorzata Lakowska z ARBOmedia Polska.

Prezesem nowego Zarządu IAB Polska wybrany został na drugą kadencję Piotr Kowalczyk z Grupy Onet.pl. Członkami mianowano ponownie Jakuba Szcześniaka (INTERIA.PL), Szymona Szmigiela (WirtualnaPolska) oraz Macieja Wichę (Agora). Z nowych osób poza Małgorzatą Lakowską w Zarządzie IAB Polska zasiedli również Jarosław Rawicki (Redefine) oraz Krzysztof Sobieszek (Nasza Klasa).

Małgorzata Lakowska odpowiada za sprzedaż agencyjną sieci reklamowych z port folio grupy ARBOinteractive. Do Zarządu IAB Polska dołączy jako pierwsza kobieta w jego składzie. Zadania Małgorzaty Lakowskiej w nowej roli dotyczyć będą przede wszystkim koordynacji współpracy wszystkich firm zrzeszonych w IAB Polska.

„Internet w dzisiejszym świecie staje się podstawowym środkiem komunikacji zarówno dla konsumentów, jak i producentów. Regulacja i profesjonalizacja rynku interaktywnego jako naturalne tego następstwo, ma na celu wyłącznie poprawę jakości usług świadczonych pojedynczemu internaucie. Dobrym przykładem jest tu wprowadzony od września br. standard IAB zalecający emisję reklam wideo bez dźwięku” – mówi Małgorzata Lakowska, nowy członek Zarządu IAB Polska.

Małgorzata Lakowska jest związana z reklamą internetową od 2004 roku, czyli od momentu rozpoczęcia współpracy z ARBOmedia Polska. Od 2008 r. pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego jednej z największych polskich sieci reklamowych – ARBOnetwork, następnie awansowała na Dyrektora Sprzedaży Agencyjnej całej grupy ARBOinteractive. Jest jednym z trojga członków minizarządu – organu współpracującego z Zarządem ARBOmedia Polska, odpowiedzialnego za działania operacyjne na poziomie całej grupy. Jest globtroterką i pasjonatką fotografii oraz szczęśliwą mamą bliźniaków.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu