Zmiany w zespole i strukturze AdAction

Joanna Głuskowska objęła stanowisko szefa sprzedaży AdAction, a Maciej Czerwiński został szefem produktu. Są to nowe stanowiska, utworzone w AdAction w związku z wdrażaniem nowej strategii rozwoju. Oboje zaczną pełnić nowe obowiązki z początkiem października.

Joanna Głuskowska będzie odpowiedzialna za współpracę z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi. Poprzednio była zatrudniona w IDMnet na stanowisku key account managera. Od kilku miesięcy współpracowała z AdAction przy kampaniach in-game dla marek Unilever, Polkomtel, Nestle.

Maciej Czerwiński, awansował w ramach struktury AdAction, ze stanowiska product managera. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój sieci AdAction Network i sieci PlayAds, produkcję gier reklamowych (gry.adaction.pl) oraz wdrażanie nowych produktów. W AdAction pracuje od 2007 roku. Wcześniej był zatrudniony w MRM Worldwide.

Z AdAction rozstaje się Adam Semik, który od sierpnia pełnił rolę dyrektora operacyjnego. Jego obowiązki przejmuje Jan Roszkiewicz, obecny dyrektor działu agencyjnego IDMnet, który będzie łączył obie funkcje. Roszkiewicz z IDMnet związany jest od ponad 2 lat. W branży pracuje od 2005 roku. Wcześniej był zatrudniony w działach sprzedaży największych polskich portali internetowych (Onet, Interia, O2). Posiada bogate doświadczenie w sprzedaży reklamy oraz dedykowanych projektów specjalnych.

„Zmiany, które wprowadziliśmy w połowie tego roku, łącząc struktury sprzedażowe IDMnet i AdAction, zaowocowały wzrostem sprzedaży produktów AdAction. Obecnie przygotowujemy strukturę personalną pod nowe projekty, które planujemy uruchomić w najbliższych miesiącach.” – komentuje Adam Dyba, wiceprezes IDMnet.

źródło/autor: SUPERMEDIA Interactive

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu