\SALES LINK reformuje z Reebokiem

\SALES LINK, field – marketingowe ramie agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska, prowadzi ogólnopolską akcję animacyjną dla marki Reebok. W 10 największych galeriach handlowych w całej Polsce wyspecjalizowane hostessy doradzają konsumentkom jak „reformować” swoją pośladki i nogi dzięki butom Reebok EasyTone.

Celem akcji jest poinformowanie konsumentek o możliwości kształtowania nóg i pośladków dzięki butom EasyTone, zakomunikowanie korzyści z ich użytkowania oraz jasne i klarowne wyjaśnienie zastosowanej technologii.

„W działaniach promocyjnych zależało nam przede wszystkim na eksperckości i wiarygodności animatorek biorących udział w akcji. Chcieliśmy żeby z konsumentkami ze strony Reebok spotykały się konsultantki doskonale przygotowane merytorycznie, posiadające szczegółową wiedzę na temat produktu i jego działania. Zdecydowaliśmy się na współpracę z \SALES LINK ze względu na bogate doświadczenie w tego typu projektach” – mówi Michał Kępiński z Reebok.

Akcja swoim zasięgiem obejmuje Warszawę, Poznań, Łódź, Gdańsk, Koszalin, Kraków i Katowice. Animacje odbywają się na specjalnie zaprojektowanych i przygotowanych stoiskach EasyTone, umiejscowionych w kluczowych punktach galerii handlowych. Ekspertki komunikują korzyści wynikające z używania butów i zapoznają z ich właściwościami zapraszając konsumentki na specjalną matę imitującą technologię EasyTone, a następnie do przymierzania i zakupu butów w sklepach sportowych Reebok.

\SALES LINK odpowiada za całość działań organizacyjnych akcji, m.in. przygotowanie stoisk, organizację animacji, dobór i wyszkolenie konsultantek oraz logistykę. To pierwszy wspólny projekt marki Reebok i \SALES LINK. Akcja trwać będzie przez wszystkie weekendy września 2010.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu