LoboSystem ofensywnie wkracza na rynek

LoboSystem to nowa fala wśród polskich agencji marketingowych. Grupa doświadczonych marketerów z wizją przyszłości postanowiła połączyć siły, by wspólnie zaoferować klientom nową jakość współpracy.

1 Jakub Luboński, LoboSystem, Marcin Łotysz, Marcjanna KrotoschakSkupiając się przede wszystkim na marketingu relacyjnym i bezpośrednim, Agencja chce pomagać innym w realizowaniu celów sprzedażowych. Innowacyjne rozwiązania, w których stosowaniu się specjalizuje, ułatwiają budowanie nowoczesnej komunikacji. Podstawową zasadą LoboSystem jest maksymalne wykorzystanie w marketingu interaktywnych narzędzi i nowatorskich instrumentów promocji, takich jak social media, dedykowane aplikacje czy promocyjne mikrostrony, z dużym wykorzystaniem urządzeń mobilnych.

LoboSystem stanowi jednocześnie podstawowy produkt firmy. To aplikacja pozwalająca innym organizacjom osiągać lepsze wyniki sprzedażowe i poprawiać relacje z klientami. Jest ona odpowiedzią na zapotrzebowanie rynkowe w zakresie narzędzi marketingowych kładących nacisk na lojalność klientów. Możliwość dowolnego skonfigurowania opcji odpowiednich dla użytkownika daje natychmiastowe rezultaty, to zaś oznacza oszczędność czasu.

Pomysłodawcą i współzałożycielem LoboSystem jest Jakub Luboński, dyrektor zarządzający i strategiczny, przez ostatnie 5 lat związany z firmą Albedo Marketing. Dziś to właśnie on prowadzi dynamicznie rozwijający się zespół kreatywnych i otwartych ludzi, budując własną markę – LoboSystem.

Sekcją kreatywną oraz działem New Media kieruje Marcin Łotysz – dyrektor kreatywny, od 7 lat współpracujący m.in. z firmami takimi jak Albedo Marketing czy Agencja Reklamowa Fresh.

Działania PR koordynuje Marcjanna Krotoschak, która doświadczenie zdobywała w kraju i za granicą, m.in. w Hiszpanii, gdzie w spółce Jacobi & Partner zajmowała się PR-em i wsparciem działu marketingu. W LoboSystem jest również odpowiedzialna za Dział Obsługi Klienta.

Choć Agencja na rynku dopiero debiutuje, ma już na koncie pierwsze sukcesy. Na współpracę z LoboSystem zdecydowała się Chata Polska, a kompleksową obsługę wizerunkową powierzyli im m.in. Highton Education oraz grupa kapitałowa PL Europa.

System działa i Klienci to dostrzegają!

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu