Konkurs na „Najlepszy Sklep Internetowy 2010”

Na półmetku w organizowanym przez SklepyFirmowe.pl konkursie uczestniczy ponad 350 sklepów. Tylko w ostatnim miesiącu liczba sklepów w kategorii „Najlepszy Nowy Sklep Internetowy 2010” wzrosła blisko o 50%, a pula nagród zwiększyła się o nagrody ufundowane przez nowego partnera – firmę Ideacto. 

Pula nagród w trwającym od lutego konkursie na najlepszy sklep internetowy organizowanym przez SklepyFirmowe.pl wciąż rośnie. W sierpniu do partnerów konkursu dołączył PayPal dokładając 5000 zł w gotówce dla zwycięzcy, a we wrześniu firma Ideacto, która ufunduje nagrody w postaci reklamy na PromoRing.pl oraz szkoleń z usability.

„Swoim udziałem w konkursie chcemy wspierać nowo powstałe sklepy w realizacji celów biznesowych – mówi Tomasz Karwatka, prezes Ideacto/Divante – jednocześnie wskazując odpowiedni kierunek w rozwoju – ukierunkowanie na użytkownika, Klienta sklepu, dlatego na zwycięzców czekają nagrody w postaci szkoleń z zakresu usability.”

W sierpniu o tytuł „Najlepszego Nowego Sklepu” walczyło 141 sklepów założonych w 2010 roku. Obecnie liczba sklepów ubiegających się o nagrodę w wysokości ponad 20 000 zł wynosi 278.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie konkursu  http://www.sklepyfirmowe.pl/konkurs

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu