FireFly testuje obecność Burn’in Heads

Na profilu www.facebook.com/burninheads wystartował quiz badający kreatywny stan zapalny użytkowników Facebooka. Autorem aplikacji dla internautów jest FireFly Creation, agencja współpracująca z marką Burn przy projekcie Burn’in Heads.

Aplikacja, za pomocą krótkiej zabawy, sprawdza zaangażowanie fanów marki Burn w program Burn’in Heads. Prezentuje też ideę programu – zmianę pomysłów w realne działania. Wynikiem quizu jest informacja, na ile dana głowa ma aktywne zwoje kreatywne, którą można zamieścić na wallu. Dzięki temu znajomi wiedzą, na ile kto ma „Burn’in Heads”. Najlepsi otrzymują tytuły genius burnus i creativum byvum. Zabawa kierowana jest szczególnie do tych, którzy nie mogą żyć bez kreatywności!

Quiz na Facebooku jest kolejnym elementem community marketingu prowadzonego przez FireFly Creation dla marki Burn od maja br. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie konceptu projektu Burn’in Heads, jego realizację i koordynację podejmowanych działań. Marka wchodzi w społeczności – skaterów, kitesurferów i fanów muzyki klubowej – wspierając ich przedstawicieli w realizacji niestandardowych pomysłów.

Agencja była odpowiedzialna za aktywację marki Burn m.in. na Heineken Open’er Festival, Selector Festival, Coke Live Music Festival, Bang, zawodach Ford Kite Cup i InfoMag. Przygotowała też Jest też filmy ilustrujące powstanie i zrealizowanie marzeń ambasadorów Burn’in Heads:

  • Tadeusz „Gutek” Szymański jeżdżacy na desce w tunelu aerodynamicznym Warszawskiego Instytutu Lotnictwa: http://www.youtube.com/watch?v=8ghw-yZG5lg,
  • Viktor Borsuk latający na kitesurfingu w starej torpedownii: http://www.youtube.com/watch?v=YuwmORj_B4g,
  • Stworzenie skateparku na promie: http://www.youtube.com/watch?v=pRMuMlSIlpI.

Burn’in Heads to projekt marki Burn adresowany do młodych ludzi, pełnych pasji i pomysłów. Pomaga on zmieniać pomysły drzemiące w kreatywnych umysłach w realne działania. Więcej o projekcie na: www.facebook.com/burninheads.

źródło/autor: FireFly Creation

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu