IDMnet zaprasza na urodziny misiów Sagi

We wrześniu w sieci IDMnet, przy współpracy z CLIPnetem, emitowana jest kampania reklamowa herbat Saga (Unilever) związana z 10 rocznicą wprowadzenia przez markę promocji z misiami. Wykorzystano w niej reklamę w formacie video i targetowanie behawioralne.

Kampania realizowana jest przy użyciu tripple billboard z video. Dzięki zastosowaniu targetowania behawioralnego dociera precyzyjnie do wybranej przez klienta grupy docelowej – rodziców dzieci w wieku od 6 do 13 lat. Kreacje reklamowe, z sympatycznymi misiami – maskotkami marki – przekierowują na stronę Herbatasaga.pl, na której można zapoznać się ze szczegółami urodzinowego konkursu Sagi.

Za organizację akcji odpowiada agencja IQ Marketing, która przygotowała kreację kampanii outdoorowej i internetowej, opakowań promocyjnych, materiałów POS oraz nadzorowała projekt i produkcję zabawek.

Kampania realizowana jest na zlecenie domu mediowego PHD Media Direction.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu