„Profesjonalista w odplamianiu” – nowa kampania odplamiacza Ariel Professional firmy Procter & Gamble zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy odplamiacz Ariel Professional. Spot reklamowy produktu (30”, 15”, billboard sponsorski 8”), został przygotowany przez Saatchi & Saatchi Communications. Pozostałe działania komunikacyjne kampanii obejmą punkty sprzedaży, kampanię na billboardach, Internet oraz ulotki edukacyjne i działania PR.

Kampania wprowadzająca produkt została przygotowana dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej (w tym Turcji, Węgier, Czech i Rumunii) przez Saatchi & Saatchi Poland przy współpracy z zespołem klienta z centrali w Genewie.

Kampania skierowana jest do kobiet, które oczekują perfekcyjnych rezultatów prania nawet w przypadku wyjątkowo trudnych plam. Istotą komunikacji jest przedstawianie nowego produktu Ariela – rodziny odplamiaczy inspirowanej produktami używanym do odplamiania w profesjonalnych pralniach. Marka Ariel Professional to prawdziwy „profesjonalista”, pomagający uzyskiwać profesjonalny standard czystości na poziomie prestiżowych hoteli. Ponadto kampania informuje o dostępnych formach produktu, jak też o sposobie zastosowania.

źródło/autor: Saatchi & Saatchi Communications

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu