Złoty Laur Konsumenta dla Alpro soya

Polscy konsumenci uznali markę Alpro soya za najbardziej godną zaufania w kategorii produktów sojowych i przyznali jej Złoty Laur Konsumenta 2010.

Marka Alpro soya została uhonorowana Złotym godłem w plebiscycie Laur Konsumenta 2010.

„Złoty Laur Konsumenta jest dla nas dowodem największego zaufania Polaków do naszej marki, a zarazem potwierdza, że konsumenci doceniają nasze starania w zapewnianiu najwyżej jakości i szerokiej gamy produktów. – komentuje Aneta Świderska, Brand Manager marki Alpro soya.

Laur Konsumenta jest największym plebiscytem konsumenckim w Polsce. Każdego roku spośród kilkuset kategorii, konsumenci wybierają te marki i produkty, które cenią najbardziej. Cieszą się one popularnością, zaufaniem i lojalnością polskich konsumentów.

Więcej informacji na temat marki i produktów Alpro soya można znaleźć na nowej stronie internetowej www.alprosoya.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu