Vision Group dla szczepionek GSK

Agencja Vision Group podjęła współpracę z firmą GlaxoSmithKline, obejmującą PR produktowy dla szczepionek GSK. Agencja realizuje działania public relations dla produktów szczepionkowych przeciwko wirusowi HPV, zakażeniom rotawirusowym i pneumokokowym oraz dla szczepionek skojarzonych.

Vision Group jest odpowiedzialna za prowadzenie biura szczepionkowego GSK. Współpraca ma charakter wielopłaszczyznowy: w ramach umowy Vision Group ma prowadzić działania z zakresu media relations, public affairs i e-PR. Umowa obejmuje również strategiczne i bieżące doradztwo komunikacyjne oraz wsparcie marketingowe. Przedmiotem umowy jest także koordynacja organizacji eventów, spotkań i konferencji prasowych. Umowa między firmami została zawarta na czas 12 miesięcy.

Agencja została wybrana w drodze trzyetapowego przetargu. Za realizację projektu odpowiada 5-osobowy zespół konsultantów agencji.

GlaxoSmithKline to jedna z największych firm branży farmaceutycznej i opieki zdrowotnej na świecie. Jest liderem polskiego rynku farmaceutycznego (7,4 proc. udziału w rynku). W swojej ofercie w Polsce GSK ma ponad 470 produktów. GlaxoSmithKline zajmuje wiodącą pozycję w rozwoju leków w głównych obszarach terapeutycznych: w chorobach układu oddechowego, neurologii, wirusologii, antybiotykoterapii, diabetologii, onkologii i kardiologii, a także szczepionkach, produktach higieny jamy ustnej i suplementach diety. W swojej ofercie posiada także szeroką gamę leków dostępnych bez recepty.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu