Profesjonalna obsługa Nespresso przez 24h na dobę i 7 dni w tygodniu

Dzięki nowej usłudze Nespresso Club, doświadczeni specjaliści ds. kawy będą dostępni dla Klientów firmy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Dodatkowo wszyscy, którzy zrobią zakupy w butiku Nespresso, będą mogli skorzystać z nowego serwisu prezentowego.

Dążąc do doskonałości w obsłudze oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, Nespresso wprowadziło dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu Nespresso Club oraz serwis pakowania prezentów.

Usługa Nespresso Club została opracowana specjalnie dla Klientów firmy, aby zapewnić im nieustanny dostęp do szerokiej oferty Nespresso i pomóc zaoszczędzić czas. Klienci Nespresso mogą liczyć już nie tylko na najlepsze gatunki kaw Grand Cru, ale także na najwyższej jakości obsługę specjalistów przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Specjaliści Nespresso Club, dostępni online, telefonicznie czy bezpośrednio w butiku Nespresso, są przygotowani na to, aby zawsze móc udzielić pomocy podczas zamawiania kapsułek, służyć radą dotyczącą serwisu maszyn czy wspomóc Klientów Nespresso w każdej innej sytuacji. Specjaliści Nespresso Club dostępni są 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu:

  • pod numerem faksu +48 22 877 46 86,
  • pod numerem bezpłatnej infolinii 800 51 52 53

Ponadto Klienci Nespresso, dokonując zakupów w butiku przy ul. Nowy Świat 47 w Warszawie, moga także skorzystać z nowego serwisu prezentowego. Każdy zakupiony ekspres, akcesoria czy kawa zostaną elegancko zapakowane i wysłane na wskazany przez Klienta adres.

Nowe usługi dostępne są bezpłatnie dla wszystkich członków klubu Nespresso.

źródło/autor: Weber Shandwick

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu