Nowe, ekonomiczne narzędzie dla agencji PR

Consulting Concept® – pierwsza agencja wspierająca komunikację, współtworzona przez Instytut Badania Opinii i Rynku Homo Homini – wprowadza na rynek usługę ComReady® – opracowaną specjalnie pod kątem agencji PR. To profesjonalne badanie (pomysł + wykonanie) wraz z gotowym materiałem dla prasy (kluczowymi komunikatami bądź informacją prasową).

ComReady® (Communication Ready) to sposób na znalezienie pomysłu na komunikację (tematu, kontekstu, ciekawego odniesienia), kiedy nie zawsze mamy co komunikować.

Dane, liczby i fakty uzyskane w wyniku badania ilościowego lub jakościowego przeprowadzonego na reprezentatywnych próbach, są nie tylko wiarygodne, ale też atrakcyjne z punktu widzenia dziennikarzy. Umiejętnie wykorzystane w informacji prasowej, zwiększają szansę na opublikowanie materiału i istnienie firmy lub marki w mediach.

Instytut Homo Homini od lat wykonuje podobne projekty dla agencji PR, firm prywatnych i organów administracji publicznej. Jego badania są chętnie cytowane w mediach ze względu na niestandardowe podejście do tematu i profesjonalizm.

Teraz, dzięki współpracy z konsultantami Consulting Concept udało się połączyć wiedzę dotyczącą badań ze znajomością oczekiwań mediów. Unikalny pomysł na badanie – opracowany pod kątem dziennikarzy – oraz wydobycie z badania najciekawszych informacji, to sposób na pojawienie się w mediach, do których normalnie byśmy nie dotarli (np. tematy produktowe związane z branżą FMCG w dziennikach, radiach i TV).

Koszt usługi ComReady® zaczyna się już od 700 zł (za 1 pytanie).

źródło/autor: Consulting Concept

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu