Dochodowy e-biznes z kodem SMS

Jeśli szukasz sposobu na podniesienie rentowności swojego portalu, udostępnij część jego treści odpłatnie, za pomocą kodu wysyłanego na telefon komórkowy. Taką możliwość daje system mPremium do generowania i dystrybucji kodów SMS.

System, który zaoferowała firma Mobiteam Premium, może zostać wdrożony w 10 minut. Nie jest przy tym konieczny udział osoby wtajemniczonej w sztukę administrowania zasobami IT – wystarczy, że na stronę zostanie wklejony otrzymany od platformy kod HTML. mPremium pozwala na automatyczne zarządzanie kodami SMS, procesem ich generowania i wysyłania do użytkownika. Oprócz opcji udostępniania treści, może być także zastosowany w przypadku konkursów, rejestracji, głosowań czy gier.

Użytkownik, chcąc na przykład, uzyskać dostęp do wybranej części serwisu, wysyła SMS o określonej treści na wskazany numer, po czym wpisuje otrzymany kod. Serwis samodzielnie lub automatycznie przy pomocy systemu (w zależności od wybranej opcji) weryfikuje go z wcześniej nadesłaną przez platformę paczką kodów. Jeśli kody się zgadzają, zostaje on oznaczony jako wykorzystany, a użytkownik ma wolną drogę w czerpaniu korzyści z dotąd niedostępnej dla niego części strony. W wersji rozszerzonej, portal może dzięki mPremium nadesłać do użytkownika także wiadomości o samodzielnie ułożonej treści.

„E-biznes od swoich początków narzeka na brak płynności finansowej. System generowania kodów SMS to jeden ze sposobów na to by szybko i w prosty sposób podnieść zyskowność, co najważniejsze, bez zniechęcania do siebie internauty. Badania wykazują, że użytkownicy są gotowi płacić za dostęp do wartościowych treści, a SMS to wciąż najpopularniejsze narzędzie płatności i komunikacji”, – mówi Aneta Serafin z Mobiteam Premium.

Więcej informacji na temat systemu generowania i dystrybucji kodów SMS – mPremium – jest dostępne pod adresem: http://mpremium.mobiteam.pl lub w filmie promocyjnym na http://www.youtube.com/watch?v=y6YdlFWHHHk.

źródło/autor: Mobiteam Premium

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu