Więcej możliwości dzięki numeracji 80x i 70x

Telefonia DIALOG wprowadziła do komercyjnej oferty zmodyfikowane usługi świadczone z wykorzystaniem numeracji 80x oraz 70x. Ci, którzy wykupią usługę/-i operatora, będą mogli zagwarantować swoim klientom dostępność do informacji o ofercie swojej firmy przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Wyższa efektywność obsługi klientów i ograniczenie kosztów działalności firmy – to tylko niektóre atuty nowej oferty DIALOGu dla biznesu.

Pod numerami 80x dostępne są profesjonalne infolinie i działy obsługi klienta. Zapewniają one obsługę obecnych klientów na najwyższym poziomie i są doskonałym sposobem dotarcia do potencjalnych nabywców. Natomiast specjalistyczne serwisy informacyjno-doradcze oraz rozrywkowe znajdują się pod numeracją 70x. Pozwalają one na osiąganie dodatkowych przychodów z prowadzonej działalności firmy. Organizator usługi, dostarczając poszukiwane przez klientów treści, otrzymuje bowiem wynagrodzenie za każde połączenie skierowane na jego numer.

Nowa oferta to nie tylko zróżnicowane sposoby rozliczeń pomiędzy firmą a klientem, ale także możliwość budowy indywidualnych scenariuszy obsługowych zależnych od wybranych parametrów, takich jak lokalizacja geograficzna osoby dzwoniącej, data i czas wykonania połączenia, przynależność klienta do grupy VIP czy jego obecność na czarnej lub białej liście. W zależności od tych zmiennych osoby dzwoniące będą obsługiwane przez dedykowaną grupę konsultantów, mogą zostać skierowane do innego biura lub usłyszeć odpowiednie komunikaty.

– Dzięki automatycznemu systemowi zapowiedzi głosowych oferta firmy korzystającej z usług 80x i 70x dostępna jest zawsze, czyli 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Stała dostępność do informacji o ofercie danej firmy zapewnia nie tylko realizację jej celów biznesowych, jednocześnie budując zaufanie klientów, ale coraz częściej staje się standardem nowoczesnego przedsiębiorstwa – dodaje Robert Banasiak.

Dodatkowo, system kolejkowania połączeń oraz inteligentnej dystrybucji ruchu pozwala na zwiększenie efektywności obsługi bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów na zatrudnienie.

W nowoczesnym biznesie kluczowa jest umiejętność natychmiastowego reagowania na zmieniające się warunki. Z myślą o tym, w ramach nowej oferty, DIALOG udostępnia dedykowany i zabezpieczony certyfikatem Portal do Zarządzania Usługą. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz podręcznikowi, opisującemu krok po kroku poszczególne funkcjonalności, narzędzie może być obsługiwane także przez mniej zaawansowanych użytkowników. Przy jego użyciu możliwe jest między innymi zarządzanie wszystkimi numerami usługowymi w czasie rzeczywistym, rozłożenie ruchu w sytuacjach wymagających interwencji oraz bieżące analizowanie statystyk i raportów ruchowych (np. dostęp do informacji zwrotnych o zainteresowaniu ofertą).

Więcej szczegółów dotyczących oferty znajduje się na stronie dialog.pl w sekcji Biznes, pod dedykowanym dla klientów biznesowych numerem infolinii DIALOGu (801 703 000 lub 71 791 05 74 ) oraz u przedstawicieli operatora.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu