Smart AdServer przedstawia nową tożsamość marki

Smart AdServer, jeden z międzynarodowych liderów marketingu cyfrowego, zmienia logo i przedstawia odnowioną identyfikację marki, której ambicją jest przyspieszenie polityki rozwoju firmy.

Zwiększyć renomę marki w skali międzynarodowej i reprezentować wizerunek ważnego lidera w kwestii innowacji i usług – oto dwa główne cele nowej identyfikacji marki. Zarządzanie kampaniami reklamowymi wymaga w dzisiejszych czasach czegoś więcej niż wysokiej klasy oprogramowanie. Wobec wyzwań i ciągłego rozwoju marketingu cyfrowego to właśnie usługi pozwalają wyróżnić się firmom. To głębokie przekonanie stanowi bardziej niż kiedykolwiek myśl przewodnią strategii firmy Smart AdServer.

Nowa tożsamość – prosta i elegancka, z bogatą i żywą szatą graficzną oraz dynamiczną kolorystyką – zrywa z zasadami właściwymi dla branży, zachęcając do nawiązania rozmowy, a także stworzenia nowego rodzaju relacji bliskości i porozumienia. Marka stawia w ten sposób w centrum swoich zainteresowań uważne wsłuchiwanie się w potrzeby klienta oraz doradztwo, by jeszcze sprawniej odpowiadać na rzeczywiste oczekiwania i potrzeby rynku.

Już wkrótce, synchronicznie z wprowadzeniem nowej wersji strony internetowej firmy, zostaną zaproponowane nowe usługi towarzyszące tej postawie.

Należało wyrazić koniecznie dynamikę naszego rozwoju w ostatnich latach oraz potwierdzić nasze dążenia na przyszłość. Chcieliśmy także uzyskać nowy wizerunek idealnie odzwierciedlający nasze zobowiązania: zdolność poświęcania uwagi klientom, bliskość, innowację, skuteczność – precyzuje Dyrektor Generalny w Smart AdServer, Cyrille Geffray.

Nowa identyfikacja została stworzona dzięki współpracy Valentin Joos, doradcy w zakresie strategii marki i komunikacji oraz MadeleineCreative, grupy designu marki założonej przez Sean’a Habig’a.

W nowych barwach Smart AdServer zaprezentuje po raz pierwszy na targach DEMEXCO, w dniach 15-16 września w Kolonii.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu