NuOrder Group w IAB Polska

Od września do IAB Polska dołączyła nowa firma NuOrder Group. NuOrder Group będzie angażowała się w prace IAB, w tym w aktywności związane z grupami roboczymi, m.in. zrzeszającymi agencje interaktywne oraz agencje zajmujące się marketingiem szeptanym – WoMM.

NuOrder Group to grupa marketingu zintegrowanego oferująca kompleksowe zarządzanie komunikacją marketingową marek w mediach cyfrowych.

W jej skład wchodzą agencje: E_misja Interactive 360 (www.e-misja.net) i 6ix WoMM (www.6ix.pl)

NuOrder Group łączy kompetencje z obszaru działań interaktywnych i marketingu rekomendacji (WoMM) inspirując internautów do głębokiego kontaktu z markami.

Firma oferuje również specjalistyczne szkolenia z zakresu marketingu zintegrowanego poprzez NuOrder Academy.

Do najważniejszych klientów NuOrder Group należą: Unilever, NIVEA, Big Star, Bayer Schering Pharma, AVIVA oraz Cleanic. Więcej o firmie na stronie www.nuorder.pl.

„Przystąpienie do struktur IAB daje nam realny wpływ na kształtowanie wysokich standardów usług marketingowych w Polsce, zwłaszcza w nowych obszarach, takich jak np. WoMM, które wymagają szybkich i sprawnych regulacji. Obecność w IAB zapewnia nam również możliwość kontaktu z najbardziej zaangażowanymi managerami marek zainteresowanymi nowościami marketingowymi i usługami najwyższej jakości – mówi Michał Siejak, dyrektor zarządzający 6ix WoMM, NuOrder Sp. z o.o.

Aktualnie w IAB Polska działa 144 firm członkowskich.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu