Multi Communications dla GlaxoSmithKline

GlaxoSmithKline, jedna z wiodących firm branży farmaceutycznej i opieki zdrowotnej na świecie, współpracuje z Multi Communications. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę polskiego oddziału firmy w zakresie Public Relations, w tym doradztwo strategiczne, komunikację korporacyjną oraz monitoring mediów.

Do zadań Agencji należy m.in. doradztwo strategiczne, opracowanie szczegółowej strategii działań public relations oraz prowadzenie gabinetu prasowego dla polskiego oddziału firmy GSK. W ramach współpracy Multi Communications będzie także odpowiedzialne za przygotowanie kompleksowego monitoringu mediów. Agencja została wybrana w drodze kilkuetapowego przetargu. Za realizację projektu odpowiedzialny jest zespół Bartosza Lewickiego, Account Directora z działu PR-u Korporacyjnego.

„Współpraca z GlaxoSmithKline jest dla nas kolejnym krokiem realizacji strategii rozwoju firmy. Cieszymy się, że możemy wykorzystać nasze doświadczenie z zakresu PR korporacyjnego oraz doradztwa strategicznego w ramach pracy dla tak prestiżowego Klienta z branży farmaceutycznej.”– mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director w Multi Communications.

GlaxoSmithKline to jedna z wiodących firm farmaceutycznych na świecie. GSK w jest liderem na polskim rynku farmaceutycznym (6,7% udziałów w rynku). Szerokie portfolio obejmuje ponad 470 produktów oferowanych w Polsce m.in. leki stosowane w chorobach układu oddechowego, neurologii, wirusologii, antybiotykoterapii, diabetologii, onkologii, czy kardiologii. GSK jest także największym zagraniczny inwestorem w sektorze farmaceutycznym w Polsce – wartość dotychczasowych inwestycji to ponad 420 mln USD.

Agencja Multi Communications działa w Polsce od 1990 r. Działalność firmy opiera się na czterech filarach: Public Relations, Event Management, Communication Trainings oraz Interactive. Multi Communications stanowi polski oddział sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network (PRGN). W 2007 roku Agencja Multi Communications podzieliła się na dwie osobne spółki: Multi Communications Sp. z o.o., która realizuje działania z zakresu public relations oraz Multi Event Sp.z o.o. specjalizująca się w event management. Multi Event Sp. z o.o. świadczy usługi obejmujące m.in. organizację kongresów, konferencji i seminariów, uroczystych gali, premier i inauguracji imprez jubileuszowych, roadshows oraz innych wydarzeń specjalnych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu