Lava Group – więcej niż prezent

Każdy biznes powinien opierać się na przemyślanej strategii. Jednym z kluczowych punktów dobrego planowania jest znalezienie sposobu na zdobycie zaufania i lojalności partnerów w interesach. Wyrażenie wdzięczności za pomocą trafionego prezentu od niepamiętnych czasów jest najlepszą metodą okazania szacunku i skuteczną zachętą do nawiązania owocnej współpracy.

Od niemal dekady w dokonywaniu właściwych wyborów i budowaniu dobrych relacji B2B pomaga Lava Group – jeden z liderów rynku produkcji oraz dystrybucji prezentów oraz gadżetów reklamowych.

Lava Group Business Gifts Solutions jest przedstawicielem luksusowych marek należących do znanych domów mody: Ungaro, Charles Jourdan, Smalto czy Jean-Louis Scherrer, których produkty dostępne są na zasadzie wyłączności. Konsekwentnie rozwijana jest również własna marka LonGerre, będąca jednym z filarów oferty. Wyprodukowane m.in. z najlepszych włoskich skór oraz innych wysokogatunkowych materiałów (np. kryształów Svarowskiego) torby, portfele, notatniki, pióra wieczne i inne akcesoria są chętnie wybierane przez wszystkich, którzy cenią sobie jakość, innowacyjność oraz doskonałe wzornictwo w połączeniu z prestiżem. Niemiecka marka Titan, słynąca z podróżnych walizek i toreb, jest propozycją dla bezkompromisowych miłośników jakości, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem. Lava Group to także bogaty wybór produktów katalogowych, wytwarzanych pod kontrolą własnych specjalistów, które z artykułami konkurencji łączyć może cena – a różni przede wszystkim jakość i ciekawy design. Dzięki urozmaiconej ofercie Lava Group współpracuje z ponad 2000 klientów korporacyjnych z różnych branż, przede wszystkim finansowej, farmaceutycznej czy FMCG. Wśród firm obsługiwanych przez zespół Lava są m.in. Pfizer, Polpharma, Krka, Pekao S.A, BGŻ, City Bank, Unilever, E.Wedel i Kraft.

Lava Group wyróżnia się innowacyjną formułą działalności, odległą od modelu, który zadomowił się w Polsce jeszcze w latach 90. ubiegłego wieku. Lava Group to nie tylko dystrybutor prezentów biznesowych, ale również ich producent, dbający o najwyższą jakość swoich wyrobów. W politykę firmy wpisana jest także kompleksowość oferty. Dotyczy to zarówno różnorodności sprzedawanych firmom produktów, jak i całego zakresu dodatkowej obsługi przed i posprzedażnej B2B – fachowego doradztwa, realizowania zamówień specjalnych czy szkoleń. Aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających Klientów, powołano zespół specjalistów kontrolujących jakość produkcji we współpracujących z Lava Group fabrykach, co wymagało m.in. stworzenia dedykowanego oddziału w Chinach. Ponadto rozbudowano centrum logistyczno-znakowawcze w Warszawie, z nowoczesnym, centralnym magazynem o powierzchni blisko 2,5 tys. m2.

– Od samego początku chcieliśmy iść własną drogą, na przekór rozpowszechnionym wzorcom, z którymi głęboko się nie zgadzaliśmy, dlatego postanowiliśmy być dostawcą kompleksowej usługi marketingowej na najwyższym poziomie, a nie kolejnym pośrednikiem w handlu gadżetami – mówi Marek Miśków, prezes zarządu Lava Group – Liczymy się oczywiście z tym, że nasza propozycja musi być atrakcyjna – to oznacza dobrą cenę, ale tylko w parze z jakością. Nasze produkty zazwyczaj znakowane są logotypem Klienta – ktoś, kto je otrzymuje, nie może się przecież ich wstydzić, bo gdzieś zgubiłby się cały sens. Nie wahaliśmy się w związku z tym przecierać szlak i wyznaczać zupełnie nowe standardy współpracy z Klientami. Szacowana wartość rynku, na którym działamy, to ponad miliard złotych. Najwyższy czas, aby panowały na nim cywilizowane zasady. Ta strategia, realizowana nieprzerwanie od 2001 roku, doskonale się sprawdziła, dzięki czemu możemy cieszyć się wzrostami obrotów na poziomie 60% i zamówieniami nie tylko z Polski, ale także innych krajów naszej części Europy.

Więcej o ofercie Lava Group na stronie www.lavagroup.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu