Harnaś w super cenie i w nowej oprawie

przez | 14/09/2010

Z początkiem września marka Harnaś, z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna sprzedaż w nowej ofercie cenowej: 1,99 zł za butelkę Harnasia Jasne Pełne. Marka pojawi się także w nowej oprawie podkreślającej jakość piwa płynącą z bogatej tradycji Browaru Okocim, z którego wywodzą się korzenie marki. Nowa, atrakcyjna cena i oprawa Harnasia wspierane są kampanią telewizyjną.

„Wraz z początkiem sezonu jesiennego przygotowaliśmy dla naszych konsumentów kolejną – po promocji „Harnaś miliony piw rozdaje” – niespodziankę – Harnasia w atrakcyjnej cenie: 1,99 zł za butelkę. Nową cenę eksponujemy na odświeżonych opakowaniach Harnasia, podkreślających pochodzenie marki, bogatą, ponad 160-letnią tradycję Browaru Okocim, z którego wywodzi się Harnaś” – powiedział Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś.

„Telewizyjna kampania reklamowa prowadzona równolegle z pojawieniem się Harnasia w cenie 1,99 zł za butelkę będzie – w myśl hasła ‘Po robocie nagroda się należy’ – przypominać naszym konsumentom o tym że po wytężonej, całodziennej pracy Harnaś może być zasłużoną nagrodą” – dodał Jacek Stefaniak.

15 – sekundowy spot reklamowy będzie emitowany na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak: Polsat, Polsat Sport, Polsat News, TV 4.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Autorem kreacji nowych opakowań jest .

Autorem kreacji reklamy jest agencja Red 8 Communication Group.

Promocyjna cena będzie komunikowana – poza kampanią i opakowaniem Harnasia – za pomocą materiałów POS w punkcie zakupu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.