Barbara Sas – z CR Media do BB Elements

Do zespołu firmy adserwerowej BB Elements dołącza Barbara Sas. Obejmie stanowisko Chief Support.

Barbara Sas pracowała ostatnio na stanowisku Kierownika Działu Radiowego w CR Media Consulting. Wcześniej przez kilka lat związana była z Sabela Media Polska, gdzie początkowo pracowała na stanowisku Traffic Managera i SEM & Traffic Managera, a następnie awansowała na stanowisko Kierownika Działu SEM.

W BB Elements jej zadaniem będzie organizacja i zarządzanie supportem dla klientów polskich. Do jej obowiązków należeć będzie rozwiązywanie bieżących problemów technicznych, kontakt z klientami oraz identyfikacja ich potrzeb.

Barbara Sas jest absolwentką Politechniki Warszawskiej (Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych). Interesuje się fotografią, psychologią Internetu i reklamy, muzyką rockową, brydżem, fantastyką, RPG.

Firma BB Elements jest dostawcą rozwiązań adserwerowych pozwalających zarządzać kampaniami reklamowymi w internecie i szczegółowo je mierzyć. Firma, z centralą w Czechach, istnieje od 11 lat, obecnie działa na 7 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce jej produkt jest obecny od 6 lat. W portfolio klientów BB Elements znajdują się m.in. ARBOmedia, IDMnet, At Media, Ad.net, ClickAd, BizOn, Grupa Pino, FilmWeb.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu