Arkadiusz Radwan – nowy członek zespołu Hypermedia

Arkadiusz Radwan, który dotychczas pełnił funkcję Key Account Director w Vizeum Polska, awansował w ramach grupy Aegis na stanowisko Strategy and Business Development Director w agencji komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska).

Arkadiusz Radwan objął całkowicie nowe stanowisko w agencji. Będzie on odpowiedzialny za rozwój i koordynację prac działu New Business oraz Strategii, w tym integrację mediów online i offline.

– Powołanie Arka na stanowisko Strategy and Business Development Directora jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowania Klientów w obszarze komunikacji zintegrowanej. W naszym przypadku punktem wyjścia jest interakcja oraz zaangażowanie, a także budowania stałego dialogu marek z konsumentami. Arek świetnie wpisuje się w plan rozwoju kompetencji Hypermedia – mówi Sławomir Stępniewski, President of Hypermedia/CEO Isobar Poland & CEE.

– Chcemy zintegrować działania internetowe z działaniami w mediach tradycyjnych, ale w taki sposób, by stać się równorzędnym partnerem dla klientów przy strategicznym planowaniu komunikacji. Jest to możliwe ponieważ w pełni potrafimy wykorzystać wiedzę i potencjał jaki posiadamy w obszarze insightu, rozumienia biznesu klientów, strategii, kreacji, web developmentu, działań performance oraz social media – mówi Arkadiusz Radwan i dodaje: – Obecny model 360 stopni nie jest juz wystarczający i odnosi się raczej do projektowego myślenia o komunikacji i jednostronnym kontakcie w procesie formowania przekazu. Dlatego proponujemy klientom i ich markom dialog z konsumentem prowadzony przez 365 dni w roku.  Właśnie na tym będzie bazować nasze nowe podejście do komunikacji.

Pod kierownictwem Arkadiusza Radwana dom mediowy Vizeum Polska odniósł wiele sukcesów. Można do nich zaliczyć wysokie oceny w ostatniej edycji badań satysfakcji Klienta magazynów: „Press” oraz „Media i Marketing Polska”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu