nazwa.pl i Lenovo rozpoczynają współpracę

Firma NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl, rozpoczyna współpracę z Lenovo – producentem laptopów i netbook’ów. Od dziś każde przedsiębiorstwo kupujące laptop Lenovo ThinkPad Edge może zaoszczędzić nawet 700zł wybierając pakiet usług w nazwa.pl.

Dziś rozpoczęła się wspólna kampania firmy NetArt, właściciela serwisu nazwa.pl, oraz Lenovo. W ramach specjalnej promocji wszystkie firmy kupujące laptop Lenovo ThinkPad Edge otrzymają kupon promocyjny, który pozwoli na korzystanie z dowolnie wybranej domeny oferowanej w NetArt, serwera z serii Active (25 GB powierzchni dyskowej oraz 5000 GB transferu) oraz Strony WWW za 0zł przez pierwszy roczny okres abonamentowy. Pakiet zawiera również darmowe wdrożenie Strony WWW, wsparcie techniczne i kompleksową obsługę Klienta. Promocja przygotowana przez obie firmy pozwala na założenie i funkcjonowanie firmowej strony WWW bez ponoszenia żadnych kosztów. Każdy kupon posiada indywidualny kod i jest ważny do 31 grudnia 2010r. „Rozpoczęcie współpracy z firmą Lenovo to kolejny krok NetArt w kierunku małych i średnich przedsiębiorstw, które nie posiadają jeszcze strony WWW, bądź nie są zadowolone z dotychczasowych usług. Dzięki wspólnej promocji każdy nabywca laptopa z serii ThinkPad Edge może rozpocząć aktywną działalność swojej firmy w Internecie lub poszerzyć dotychczasowe działania z zakresu promocji w Sieci” – komentuje Alicja Marciniak, Kierownik Sekcji Marketingu w NetArt. I dodaje „Internet pozwala na łatwiejszą, szybszą i sprawniejszą komunikację. Każde, nawet najmniejsze polskie przedsiębiorstwo, może usprawnić swój kontakt z klientami oraz kontrahentami za pomocą prostych narzędzi. Strona WWW w połączeniu z nowoczesnym laptopem ThinkPad Edge firmy Lenovo to duża szansa na efektywne wykorzystanie możliwości promocji w Sieć”.

Tomasz Byskosz, marketing manager w Lenovo Polska komentuje współpracę pomiędzy firmami następująco: „Połączenie komputera dla biznesu Lenovo ze specjalną promocją w NetArt to unikalne rozwiązanie, które mam nadzieję zachęci klientów do zakupu naszego najnowszego laptopa i do efektywnego wykorzystania darmowych usług NetArt w działaniach promocyjnych firm w Sieci”.

Promocja NetArt, organizowana we współpracy z Lenovo, to nie pierwsza tego typu akcja, zachęcająca małe przedsiębiorstwa do założenia firmowej strony WWW. W tamtym roku serwis nazwa.pl prowadził podobną akcję wraz z liderem bankowości internetowej mBank. Wart podkreślenia jest fakt, iż wszystkie usługi zamówione w specjalnej promocji są w pełni funkcjonalne. Klient nie jest także zobligowany do ich przedłużenia. Akcja nazwa.pl i Lenovo potrwa do końca października tego roku.

źródło/autor: NetArt

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu