Metrohouse powiększa sieć franczyzową

Agencja nieruchomości Metrohouse powiększyła sieć swoich biur franczyzowych o dwie nowe jednostki. Logo Metrotohouse pojawiło się w Jeleniej Górze, a od października będzie widoczne także w podwarszawskim Pruszkowie.

Zgodnie z podpisaną na początku września umową franczyzową w październiku w Pruszkowie zostanie uruchomione biuro nieruchomości pod marką Metrohouse. Franczyzobiorca wywodzi się spośród pośredników spółki. – Doszedłem do wniosku, że nadszedł już czas, aby zacząć pracować wyłącznie na własny rachunek. Własne biuro nieruchomości jest dla pośrednika rozpoczęciem nowego etapu w karierze. W moim przypadku ważne jest zachowanie ciągłości realizowanych zleceń, a dzięki umowie franczyzowej stworzenie nowego biura okazało się prostsze niż myślałem, mówi Norbert Pielach, nowy franczyzobiorca Metrohouse.

Z kolei nowo otwarte biuro w Jeleniej Górze jest filią oddziału franczyzowego w Lubinie. Zgodnie z zapowiedziami franczyzobiorcy kolejne filie powstaną w Bolesławcu, Legnicy i Głogowie. Na Dolnym Śląsku od zeszłego roku działa również macierzysty oddział Metrohouse, który od października zyska drugi zespół doradców.

W Metrohouse obecnie funkcjonuje 18 biur franczyzowych. Pozostałe z czterdziestu oddziałów to placówki macierzyste spółek Metrohouse i Partnerzy Nieruchomości. Oba podmioty są obecnie w trakcie przeprowadzania fuzji. Metrohouse zapowiada dalszy rozwój sieci franczyzowej i zapowiada w przyszłym roku otwarcie trzydziestu kolejnych placówek franczyzowych w największych polskich miastach.

źródło/autor: Metrohouse

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu