IDM Media Team i Afilo promują Wiedeń

Od września do października trwa kampania promocyjna realizowana przez IDM Media Team przy współpracy z Afilo, na zlecenie portalu Austria.info. Kampania prowadzona jest przy użyciu dwóch połączonych modeli rozliczeń: CPM w sieci tematycznej 4clover i CPC w sieci afiliacyjnej Afilo. 

Celem akcji jest promocja konkursu związanego z Wiedniem, budującego wizerunek miasta, jako atrakcyjnego kierunku podróży. Głównymi tematami kampanii są: Wiedeń, wino i design. Grupę docelową stanowią osoby zainteresowane podróżami, zwracające uwagę na styl życia, będące pasjonatami wina, ciekawej architektury i wzornictwa, chętnie odwiedzające nowe miejsca. W działaniach reklamowych połączono kampanię odsłonową w sieci 4clover w pakiecie 4_taste i reklamę efektywnościową w sieci Afilo, w pakietach powiązanych tematycznie z kampanią: Turystyka i podróże, Moda i lifestyle, Lifestyle dla mężczyzn, Serwisy kulinarne. Reklama zasięgowa wyświetlana jest na takich witrynach jak: Gastronauci.pl, Pogodzinach.pl, Pychotka.pl, We-Dwoje.pl. Reklama efektywnościowa rozliczana jest w modelu CPC.

Kampanię zlecił wortal Austria.info, klient współpracujący z IDM Media Team przy realizacji kampanii promujących walory turystyczne Austrii od początku działalności brokera, a wcześniej, od 2008 roku, prowadzący projekty razem z IDMnet.

źródło/autor: IDMnet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu