Opus B autorem pięcioetapowej kampanii nt. Funduszy Europejskich

Agencja reklamowa Opus B na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego przygotowała planowaną na prawie pół roku kampanię promującą efekty działania Funduszy Europejskich. Głównymi bohaterami spotów są Dorota Wellmann i Marcin Prokop.

Kampania rozpoczęła się 3 września br. i potrwa do końca lutego 2011 roku. Realizowana będzie w 5 etapach. Jej celem strategicznym jest promocja marki Funduszy Europejskich oraz prezentacja zakresu ich oddziaływania i konkretnych inwestycji.

Pierwszy etap kampanii poświęcony jest Narodowej Strategii Spójności, a kolejne wchodzącym w jej skład czterem krajowym programom operacyjnym: Infrastruktura i Środowisko, Rozwój Polski Wschodniej, Kapitał Ludzki oraz Innowacyjna Gospodarka.

Kampania nt. Funduszy Europejskich po raz pierwszy realizowanajest wielowątkowo. Także po raz pierwszy oparta została na wspólnej linii kreatywnej – podróży pary reporterów po Polsce tropem Funduszy.

W poszczególnych etapach kampanii wyemitowanych zostanie 5 telewizyjnych spotów reklamowych, m.in. w: TVP1, TVP2, Polstat, TVN, TVN7, TV4, TVN 24, TVP Info, Polsat Sport, Polsat 2 Discovery i licznych stacjach tematycznych.

Kampania telewizyjna wsparta będzie kampanią internetową, radiową, oraz w jednym z etapów reklamą w prasie i na nośnikach zewnętrznych.

Media zaplanowały i zakupiły Vizeum Polska oraz Hypermedia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu