MURATOR uruchomił wnętrzarski pasaż zakupowy

W pasażu Zakupy.urzadzamy.pl – nowym projekcie e-commerce i kolejnej platformie handlowej, uruchomionej w tym roku przez MURATORA, można kupić ponad 10 tysięcy produktów do urządzania domu czy mieszkania. W pasażu swój asortyment zaprezentowało już 20 sklepów z branż wnętrzarskiej i wyposażenia domu. Ich liczba ciągle się rośnie.

W nowym pasażu znalezienie produktu ułatwia podział na kategorie tematyczne, m.in. Meble, Tekstylia dla domu, Artykuły dekoracyjne, Wyposażenie kuchni, Sprzęt AGD, Materiały budowlane i wykończeniowe, Ogród. Kupujący może skorzystać z podpowiedzi redakcji – co warto kupić, co wybrać, dowiedzieć się, jakie są nowości na rynku i co jest trendy. Może również skorzystać z wyszukiwarki produktów, ułatwiającej porównanie cen, jak i wybór towaru w poszukiwanym stylu.

Podobnie jak inne pasaże zakupowe MURATORA (Zakupy.muratordom.pl, Zakupy.wymarzonyogrod.pl), Zakupy.urzadzamy.pl jest zintegrowany ze swoim serwisem macierzystym, w tym wypadku z Urzadzamy.pl. Dzięki temu osoby obecne w pasażu obok dokonania zakupów, mogą w łatwy i szybki sposób skorzystać z bogatego , obszernego kontentu Urzadzamy.pl – artykułów, porad, filmów, wypowiedzi ekspertów itd.

Zakupy.urzadzamy.pl jest kolejnym dużym przedsięwzięciem e-commerce, zrealizowanym w tym roku przez MURATOR SA.

Pierwsze działania w zakresie sprzedaży online firma podjęła pod koniec ubiegłego roku i były to m.in. afiliacje z partnerami zewnętrznymi. W lutym 2010 roku MURATOR otworzył pasaż internetowy z produktami ogrodowymi – Zakupy.wymarzonyogrod.pl (aktualnie 36 000 produktów i 180 sklepów), w kwietniu serwis sprzedaży okazjonalnej – Supertanio.pl oraz pasaż handlowy z produktami z branży budowlanej, instalacyjnej i wykończeniowej – Zakupy.muratordom.pl (aktualnie 250 000 produktów i 170 sklepów), a w maju branżowy sklep internetowy prowadzący sprzedaż grupową: Wgrupiekupie.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu