Wirtualna Asystentka w służbie Millos.pl

Z dniem 1-szego września, portal turystyczny Millos.pl uruchomił na swojej stronie nową aplikację mającą wspomóc wyszukiwanie ofert wycieczek. Dzięki Wirtualnej Asystentce Klienci portalu będą mogli w efektywny sposób odnaleźć oferty idealnie dostosowane do ich potrzeb i wymagań oraz uzyskać odpowiedzi na różne pytania.

Nowoczesny interfejs powstał, aby ułatwić Klientom wyszukiwanie jak najlepszej oferty spośród tych, które zapewnia Millos.pl. Wirtualna Asystentka o imieniu „KASIA” nie tylko przeprowadzi krok po kroku Klientów od wyszukiwania do rezerwacji wycieczki, ale także odpowie na pytania  dotyczące np. opcji płatności, transferu z lotniska do hotelu, zniżek dla dzieci, pogody i wszelkich innych szczegółów ofert. Celem projektu jest zwiększenie skuteczności „surfowania” po serwisie i ułatwienie w określeniu potrzeb Klientów.

Kluczowym elementem nowej Obsługi Klienta na Millos.pl jest Wirtualna Asystentka, która jest nową, bardziej interaktywną generacją tzw. „awatarów” promujących rozwiązania za pomocą mechanizmów Sztucznej Inteligencji. Projekt został opracowany i wdrożony przez firmę InteliWISE.

Atuty Wirtualnej Asystentki, to:

  • umożliwienie wyszukiwania wycieczek i pomoc w przejściu przez proces rezerwacji;
  • zapewnienie bardzo szybkiej reakcji (setne sekundy);
  • umożliwienie zadania pytań w języku ojczystym Klienta;
  • proponowanie ścieżki wyszukiwania i rozmowy poprzez sugerowane tematy, pojawiające się pod daną wypowiedzią;
  • wyświetlenie, ale także wypowiedzenie odpowiedzi dzięki syntezie mowy.

Opracowany system wykorzystuje współczesne technologie semantyczne, sztuczną inteligencję oraz multimedia.

źródło/autor: Ma-house

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu