Sugar & Spice PR dla Berndson

Agencja Sugar & Spice Public Relations rozpoczęła pracę dla firmy szkoleniowej Berndson. Sugar & Spice zajmie się stworzeniem strategii komunikacyjnej, media relations, promocją ekspertów firmy, organizacją eventów i konferencji prasowych.

Berndson specjalizuje się w szkoleniach biznesowych w zakresie zarządzania, human resources, sprzedaży, finansów, negocjacji, marketingu, umiejętności osobistych, windykacji, coachingu. Firma to laureat wielu nagród m. in. Złotych Laurów Klienta w kategorii Szkolenia Biznesowe, certyfikatów Solidna Firma.

Sugar & Spice PR współpracę z Berndson nawiązała w wyniku działań new businessowych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

– Cieszy nas możliwość pracy dla firmy i ludzi, którzy w wyróżniający się, wręcz unikalny na tle branży sposób traktują szkolenia. Berndsona ucieka konwencjom, w innowacyjny i atrakcyjny sposób uczy tego jak polepszać swoje umiejętności. Ma przy tym odwagę na pierwszym miejscu stawiać na rozwój ludzi, z czego dopiero w dalszej kolejności wynikać ma rozwój organizacji. Właśnie z takiego podejścia wywodzą się charyzmatyczni liderzy – twierdzi Adam Bodziak z Sugar & Spice PR.

– Firma Berndson poprzez charyzmę swoich liderów i unikalny na skalę światową pomysł biznesowy ma ogromny potencjał. Berndson to Apple w branży szkoleniowej – dodaje Tomasz Kamyk z Sugar & Spice.

– W osobach Tomasza i Adama znaleźliśmy partnerów, którzy mają nie tylko odwagę ale i potencjał by zająć się promocją czegoś całkowicie nietypowego, by przecierać szlaki, którymi nikt wcześniej nie podążał, by docierać tam gdzie nikt jeszcze nie dotarł. We wrześniu Berndson obchodzić będzie 7 lecie istnienia, to dobry moment by zaprezentować całkowicie nową odsłonę Berndosn i umocnić się w oczach Klientów jako od lat niedościgniony numer jeden – tłumaczy wybór agencji Tomasz Sikora prezes zarządu Berndson.

– Razem z Sugar&Spice czujemy się pewnie w oceanie komunikacji z otoczeniem – dodaje Bartosz Soczówka dyrektor zarządzający firmy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu