Kotlet.tv rusza z nową kampanią PRową

Kotlet.tv, multimedialny serwis kulinarny, rusza z nową kampanią PRową. Celem planowanych działań jest zaistnienie w świadomości zarówno czytelników, amatorów dobrego jedzenia, jak i reklamodawców z branż powiązanych m.in. z branżą FMCG. W ich osiągnięciu pomoże poznańska agencja Best Image PR.

Kotlet.tv to serwis multimedialny stanowiący połączenie czasopisma z telewizją internetową. Czytelnik zyskuje dostęp do sprawdzonych przepisów kulinarnych wspartych wideoprezentacjami realizowanymi przez samych wydawców – małżeństwo Paulinę i Michała Stępniów. W portalu zamieszczane są dodatkowo porady oraz testy urządzeń kuchennych, a docelowo planowane są także rankingi produktów kulinarnych oraz sklepów delikatesowych.

Podejmowane działania PRowe mają pomóc w promocji serwisu zarówno wśród samych czytelników, jak i reklamodawców. – Uruchamiamy dość nietypowe formy reklamy, które w nienachalny, acz skuteczny sposób mają pomóc w promocji oferowanych produktów – mówi Paulina Stępień, pomysłodawca i szef kuchni rodziny Stępniów.

W zaznaczeniu obecności portalu w świadomości grup docelowych pomoże Best Image PR, poznańska agencja public relations specjalizująca się w media-relations. Podstawowymi narzędziami PRowymi, jakie zostaną wykorzystane do promocji serwisu Kotlet.tv będą komunikaty prasowe o charakterze poradnikowym. Materiały kierowane będą do mediów z branży FMCG, kobiecej, lifestylowej, a także marketingowej oraz biznesowo-finansowej.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony, za kontakty z mediami z ramienia Best Image PR odpowiadać będzie Zuzanna Szymańska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu