DON’T WORRY wygrała przetarg

Agencja DON’T WORRY Norberta Kabaczyńskiego wygrała przetarg na launch nowych produktów marek De’Longhi i Kenwood.

W ramach działań Agencja odpowiada za organizację eventu wprowadzenia dwóch nowych produktów De’Longhi i Kenwood: ekspresu wysokociśnieniowego Primadonny Avant De’Longhi oraz robota wielofunkcyjnego Kenwood Cooking Chef. Agencja odpowiada także za obsługę media relations eventu.

Osobą odpowiedzialną za realizację, produkcję, kreację oraz reżyserię jest Norbert Kabaczyński, a za media relations Agnieszka Nierychlewska.

Event odbędzie się 20 września w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta z udziałem aktorów: Agaty Załęckiej, Wojciecha Medyńskiego oraz Marka Włodarczyka.

W Grupie De’Longhi są dwie wiodące marki: De’Longhi, która jest liderem rynkowym wśród producentów ekspresów do kawy oraz od 2001 r. Kenwood wśród urządzeń do przetwarzania żywności.

Grupa De’Longhi w swoim portfolio posiada urządzenia do użytku domowego oraz profesjonalnego. Oferuje produkty drobnego AGD do przygotowania i gotowania jedzenia, przenośne urządzenia grzewcze, przenośne klimatyzatory i urządzenia poprawiające jakość powietrza w otoczeniu, a także artykuły do prasowania i sprzątania.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu