Bogata oferta gadżetów z okazji 75. jubileuszu Jaguara

W tym roku Jaguar świętuje 75 rocznicę powstania marki. Z jednej strony Jaguary to auta o pięknej historii, z drugiej zaś Jaguar XXI wieku jest dynamiczny, elegancki, szybki, zwinny i pozytywnie zaskakuje. Tym razem na wielbicieli marki czekają atrakcyjne gadżety. Kubki, filiżanki, płócienne fotografie, koszulki, czapki, smycze – to tylko niektóre propozycje Jaguara.

W ciągu ostatnich 75 lat świat doświadczył ogromnej przemiany: ludzka stopa stanęła na księżycu, Mount Everest przestał pełnić rolę góry nie do zdobycia, osobowość i muzyka Elvisa Presleya diametralnie odmieniły oblicze kultury popularnej, otwarto Eurotunel łączący Francję i Wielką Brytanię, zaś sama brytyjska wyspa stała się świadkiem epoki Jaguara.

Za datę narodzin tej brytyjskiej marki, utworzonej przez Williama Lyonsa, przyjmuje się rok 1922. Niemniej jednak pionierskie auto o znanej nam nazwie Jaguar ujrzało światło dzienne w 1935 roku. Od tamtej pory Jaguar nieustannie oferuje swoim Klientom najlepsze rozwiązania technologiczne i charakterystyczny, niepowtarzalny design. W tym roku, z okazji jubileuszu dla fanów marki przygotowana została ciekawa seria stylowych i wytwornych gadżetów, które ucieszą nie tylko motoryzacyjnego konesera.

„Sprzedaż samochodów Jaguar w Polsce i na całym świecie nieustannie rośnie. Jest to ważny sygnał świadczący o tym, iż użytkownicy aut doceniają markę Jaguar i obdarzają ją zaufaniem. Proponowana przez nas seria ciekawych, eleganckich gadżetów dla wielbicieli i użytkowników Jaguara, to dowód naszej wdzięczności i uznania” – mówi Karolina Sobkowiak, Jaguar Brand Manager.

Na entuzjastów Jaguara czekają m.in.: fotografie Jaguara wykonane na wysokiej jakości płótnie, przedstawiające kultowe modele: D-Type, E-Type, C-Type oraz SS1 Airline. Ciekawą propozycją jest również zestaw pocztówek, z których każda przedstawia Jaguary, które tworzyły historię motoryzacji. Widokówki zapakowane są w tekturową kopertę z wytłoczonym logo marki.

W ofercie gadżetów znalazły się eleganckie spinki, które idealnie nadają się na biznesowy prezent. Dla fanów odzieży przygotowano męskie i damskie koszulki z przyozdobione logo Jaguara w rozmiarach od S do XXL, męskie i damskie bluzy w rozmiarach od XS do 4XL, subtelnie wytłaczane czapki, które ochronią głowę przed nadmiarem słonecznego żaru, a na zmianę pogody solidne, szykowne parasole. Wdziękiem swym kuszą również ciekawe smycze i breloczki do kluczy.

Na wielbicieli kawy zaś czekają pojemne kubki, piękne 2 zestawy do espresso z nadrukiem przedstawiającym Le Mans – 24 godzinny wyścig samochodów sportowych z 1951 roku oraz 2 zestawy wzbogacone o nadruk prezentujący Le Mans z roku 1953.

Wszystkie gadżety będą dostępne od września 2010.

źródło/autor: 38PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu