Zawładnij ulicami Warszawy w 48 godzin

Nike Poland rozpoczyna komunikację niecodziennej gry biegowej – Nike Grid. Skierowana do młodych impreza biegowa komunikowana jest głównie poprzez portale tematyczne oraz studenckie. Projekt wspierany jest również w portalach społecznościowych – facebook.com oraz grono.net.

Nike Grid odbędzie się w dniach 17-19 września br. na terenie Warszawy. To ile kilometrów pokona biegacz, zależy tylko od niego. Sam zadecyduje o dzielnicy, sektorze a nawet ulicy, którą pobiegnie. Od jego strategii oraz sprytu zależy wygrana. Czy uczeń prześcignie mistrza? Czy przebiegnie więcej niż w trakcie maratonu? W ciągu 48 godzin wszystko jest możliwe. Nie liczy się tempo ani czas, lecz pokonany dystans i zdobyte specjalne tarcze. Na najlepszych czeka tytuł „Królowej” lub „Króla Miasta”.

Nike Grid to sieć specjalnych tras biegowych obejmująca całą stolicę. Kilkanaście dzielnic podzielono na 21 sektorów i ponad 120 różnorodnych tras. W każdym sektorze znajdują się 4 oznaczone budki telefoniczne – rejestratory miejskich zmagań biegowych. Jeden bieg to zawsze odcinek między dwiema wybranymi budkami telefonicznymi w tym samym sektorze. Aby wziąć udział w grze trzeba zarejestrować się na www.nikegrid.pl i zapamiętać swój czterocyfrowy kod dostępu. Unikalny kod zostanie również wysłany mailem lub sms’em.

Chcąc rozpocząć bieg należy wybrać jedną z budek telefonicznych i zadzwonić pod bezpłatny numer 0 800 50 10 10, a następnie wprowadzić swój kod. Od tego momentu bieg zostanie aktywowany. Teraz wystarczy w swoim tempie pokonać wybrany dystans do kolejnej budki. Tam zadzwonić ponownie pod ten sam numer i zakończyć rejestrację biegu. Ale to nie koniec. Jeśli chcemy biec dalej, wystarczy powtórzyć rejestrację i kontynuować na innej trasie. Im więcej biegów ukończy dany zawodnik, tym więcej punktów zgromadzi na swoim profilu i zwiększy szansę na specjalne nagrody. Dodatkowo w każdym sektorze można zdobyć indywidualne Tarcze np. za bieg w nocy lub nad ranem; albo w okolicy terenów zielonych.

Patronami gry biegowej Nike Grid są Telekomunikacja Polska oraz Radio Eska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare Polska. Opracowaniem strony www.nikegrid.pl i fanpage’a na www.facebook.com/nikegrid zajęła się Agencja FireFly Creation, która odpowiedzialna jest również za stworzenie systemu rejestracji uczestników oraz zarządzanie profilem Nike Grid.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu