Scholz & Friends Warszawa – bbbbbbbardzo radiowa kampania dla Mercedes-Benz Klasy B

Od 5 września ruszyła kampania radiowa Mercedes-Benz Klasa B. Kampania adresowana jest do indywidualnych przedsiębiorców, reprezentujących różne grupy zawodowe.

Wyzwaniem dla agencji było silne i jednoznacznie rozpoznawalne związanie Mercedesa – Benz Klasy B z wyjątkowo atrakcyjną ofertą warunków zakupu modelu: korzystnej ceny, leasingu 0%, homologacji ciężarowej w cenie i braku podatku VAT,

W tym celu w dowcipny sposób zaprezentowane zostało wykorzystanie Klasy B, poprzez wyliczenie zastosowań samochodu. Dla wzmocnienia brandingu, wszystkie pola zastosowań samochodu zaczynały się na literę „B”, wzmocnionej dodatkowo poprzez interpretację lektorską (podkreśliliśmy literę „B” w każdym słowie). Puentą jest hasło: „Mercedes-Benz Klasy B. Dla bliskich, dla biznesu.”

Kampania ma charakter ogólnopolski. Za kreację odpowiada Scholz & Friends Warszawa, za zakup i planowanie mediów odpowiada Mediaedge:CIA

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu