Da Grasso promuje Meksyk

Da Grasso – największa w Polsce sieć pizzerii i restauracji – rozpoczęła kampanię reklamową nowego Menu Meksykańskiego. Działania będą prowadzone w internecie. Da Grasso to największa w Polsce sieć ponad 200 pizzerii i restauracji zlokalizowanych w blisko 150 miastach. Każdego dnia sieć sprzedaje 40.000 sztuk pizzy.

Dotychczas oferta Da Grasso obejmowała wspaniałą pizzę serwowaną zawsze z unikalnymi w smaku sosami, a także makarony, przekąski oraz sałatki. Restauracje Da Grasso oferują również dania z grillowanych mięs i ryb oraz desery.

We wrześniu 2010 w całej sieci Da Grasso wprowadzono nowy dział tematyczny w karcie dań – „Smaki Da Grasso”. Będzie to stały element menu z różnymi motywami przewodnimi. Na początek spróbujemy przysmaków z kuchni meksykańskiej.

„Podjęliśmy współpracę z WP.pl – jednym z największych i najpopularniejszych polskich portali internetowych. Nasi klienci to ludzie młodzi i aktywni w nowych mediach, dlatego też chcemy zaprezentować im naszą nową ofertę tam, gdzie zazwyczaj szukają informacji” – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

W kreacji wykorzystano wzory etniczne kojarzące się z Meksykiem. Na głównym planie znajdują się jednak potrawy z nowego menu: tortilla, quesadilla oraz nachos. Kampania prowadzona będzie na całym portalu WP.pl w dniach 6-26 września w porach lunchowych oraz w weekendy.

źródło/autor: 38PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu