„Umów się z Novem”

6 września ruszyła kampania wizerunkowa firmy Novem. Pod hasłem  „Umów się z Novem na kawę” firma zachęca do zapoznania się z ofertą oraz prezentuje korzyści wynikające z reklamy efektywnościowej. Działania są prowadzone w internecie.

Kampania „Umów się z Novem na kawę” adresowana jest do pracowników działów marketingu i domów mediowych odpowiedzialnych za planowanie mediów i budżetów reklamowych oraz osób zajmujących się promocją w internecie. Jej celem jest umocnienie wizerunku Novem jako eksperta rynku reklamy efektywnościowej w Polsce.

Motywem przewodnim kampanii jest spotkanie przy kawie. Działania reklamowe uzupełni akcja ambientowa, skierowana bezpośrednio do marketerów, która ma zachęcić do spotkania z przedstawicielem firmy Novem i dyskusji.

„Nasza kampania ma zainicjować dyskusję na temat wykorzystania reklamy efektywnościowej  przez różne branże. Podczas spotkań chcemy zwrócić uwagę na wiele sposobów prowadzenia kampanii w internecie i pokazać im możliwości jakie daje reklama w modelach efektywnościowych.” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.

Kampania wizerunkowa Novem potrwa do końca września. Akcja prowadzona jest w internecie z wykorzystaniem formatów display, rectangle i linków tekstowych kierujących na specjalnie przygotowaną stronę www.novem.pl/kampania. Reklamy emitowane są w portalu wp.pl oraz serwisach biznesowych (m.in. forbes.pl, newsweek.pl), marketingowych (m.in. wirtualnemedia.pl, mediarun.pl) i społecznościowych (m.in. facebook.pl). Działania będą też prowadzone w mobilnym internecie przez firmę Mobilvi.

Autorem kreacji wykorzystanych w kampanii jest Novem. Firma zajęła się również planowaniem  i zakupem mediów.

źródło/autor: Front PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu