Przejdź do treści

On Board PR dla nowych linii dermokosmetyków INSIDE

Adamed Consumer Healthcare powierzył firmie On Board PR Ecco Network realizację działań public relations dla dermokosmetyków INSIDE. Firma odpowiedzialna jest za działania z zakresu Brand PR, media relations oraz komunikacji B2B skierowanej do farmaceutów.

Markę INSIDE tworzą trzy linie dermokosmetyków: preparaty Prebiotine, Synactive 30+ i Synactive 40+. Produkty Prebiotine są przeznaczone do pielęgnacji skóry trądzikowej. Dermokosmetyki Synactive 30+ zostały stworzone z myślą o osobach, które dbają by ich skóra pozostała jak najdłużej jędrna i sprężysta. Linia Synactive 40+ jest dedykowana kobietom pragnącym opóźnić proces starzenia się skóry.

Za przygotowanie strategii PR oraz jej realizację odpowiedzialny jest zespół z działu Pharmaceuticals, Biotechnology&Medical Market Consulting prowadzonego przez Ewę Marczyk-Chłopecką.