On Board PR dla nowych linii dermokosmetyków INSIDE

Adamed Consumer Healthcare powierzył firmie On Board PR Ecco Network realizację działań public relations dla dermokosmetyków INSIDE. Firma odpowiedzialna jest za działania z zakresu Brand PR, media relations oraz komunikacji B2B skierowanej do farmaceutów.

Markę INSIDE tworzą trzy linie dermokosmetyków: preparaty Prebiotine, Synactive 30+ i Synactive 40+. Produkty Prebiotine są przeznaczone do pielęgnacji skóry trądzikowej. Dermokosmetyki Synactive 30+ zostały stworzone z myślą o osobach, które dbają by ich skóra pozostała jak najdłużej jędrna i sprężysta. Linia Synactive 40+ jest dedykowana kobietom pragnącym opóźnić proces starzenia się skóry.

Za przygotowanie strategii PR oraz jej realizację odpowiedzialny jest zespół z działu Pharmaceuticals, Biotechnology&Medical Market Consulting prowadzonego przez Ewę Marczyk-Chłopecką.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu