38PR dla Da Grasso

Agencja 38PR rozpoczęła współpracę z Da Grasso – największą w Polsce siecią pizzerii i restauracji. Umowa obejmuje doradztwo z zakresu public relations i marketingu, komunikację wewnętrzną oraz prowadzenie biura prasowego. Ponadto, agencja opiekuje się Fundacją Da Grasso, która zajmuje się wspieraniem utalentowanych dzieci ze środowisk zagrożonych biedą i wykluczeniem społecznym. Firma 38PR została wybrana w drodze rekomendacji. Za realizację projektu odpowiadają Katarzyna Życińska, Martyna Moś i Katarzyna Górecka.

Da Grasso to największa w Polsce sieć ponad 200 pizzerii i restauracji zlokalizowanych w blisko 150 miastach. W menu Da Grasso można znaleźć nie tylko wspaniałą pizzę serwowaną zawsze z unikalnymi w smaku sosami, ale przede wszystkim grillowane mięsa, ryby, makarony, przekąski oraz sałatki i desery. Ponadto, w ramach wprowadzenia segmentu Smaki Da Grasso, oferta sieci rozszerzyła się o dania kuchni meksykańskiej.

źródło/autor: 38PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu