„Amore Mola” – loteria z bardzo włoskimi nagrodami

Metsä Tissue chcąc umilić swoim klientom jesienne dni przygotowała nową promocję konsumencką – „Amore Mola”, w której główną nagrodą są trzy dwuosobowe wyjazdy na zakupy do Mediolanu. Aby wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród, wystarczy kupić promocyjny produkt marki Mola i przesłać SMS-em lub wpisać na stronie www.amoremola.pl unikatowy kod nadrukowany wewnątrz opakowania.

„Amore Mola” to nowa promocja konsumencka produktów marki Mola. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy w okresie od września do listopada kupić promocyjne opakowanie produktów Mola i wysłać SMS-em nadrukowany wewnątrz opakowania kod na numer 70978. Wśród osób, które wezmą udział w promocji rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody o włoskim charakterze. Na uczestników promocji codziennie czekają ekspresy do kawy oraz maszynki do makaronu. Raz w miesiącu każdy uczestnik ma szansę wygrać wyjazd dla dwóch osób do Mediolanu, wraz z kartą przedpłaconą o wartości 2000zł dla każdej z osób.

Promocja wsparta będzie kampanią w mediach i materiałami POS w miejscach sprzedaży.

Za działania public relations odpowiada agencja TBWA/PR.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu