Wyniki castingu na „Twarze Galerii Victoria”

Zakończył się drugi etap kampanii promocyjnej związanej z otwarciem unikalnego i pięknego centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Victoria w Wałbrzychu, które zaplanowano na 16 października 2010 r.

W ramach akcji „Wskocz na billboard” wśród mieszkańców Wałbrzycha i okolic przeprowadzony został casting na „twarze Galerii Victoria”, aby to właśnie oni mogli stać się bohaterami kampanii reklamowej pierwszego w regionie centrum handlowego. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w kampanii „Wskocz na billboard” mogły to zrobić poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.victoria-casting.pl do 14 sierpnia 2010 roku i wysłanie swoich czterech różnych zdjęć. Dodatkowo, 7 i 8 sierpnia 2010 roku, na deptaku w Szczawnie-Zdroju odbył się casting na modeli Galerii Victoria, podczas którego profesjonalny fotograf wykonał zdjęcia wszystkim zainteresowanym osobom. W castingu wzięło udział ponad 1 000 osób, spośród których ostatecznie wybrano 17 modeli. W dniach 21 i 22 sierpnia wybrane osoby wzięły udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej do kampanii reklamowej Galerii Victoria. Pierwsze billboardy z mieszkańcami Wałbrzycha i okolic reklamujące centrum handlowe pojawią się na ulicach już 15 września. Wizerunek wybranych w castingu osób będzie wykorzystywany na billboardach promujących Galerię Victoria przez kolejny rok.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że casting na «twarze Galerii Victoria» cieszył się wśród mieszkańców Wałbrzycha i okolic tak dużą popularnością, i że to właśnie oni będą promować pierwsze w mieście centrum handlowe. Dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności, Galeria Victoria będzie mogła stać się «Moja, Twoja, Nasza», zgodnie ze swoim hasłem promocyjnym” – powiedziała Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu Keen Property Partners Retail.

Galeria Victoria będzie pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z towarzyszącą funkcją hotelową i mieszkaniową. Będzie to także pierwsze w mieście centrum handlowe posiadające wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie oraz oferujące klientom dostęp do znanych polskich i międzynarodowych marek. W dwupoziomowym kompleksie handlowym znajdzie się supermarket Intermarché Super (3 000 m2), około 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 m2, sklep ze sprzętem elektronicznym Media Markt (około 3 300 m2) oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 000 m2 powierzchni handlowej. W części rozrywkowej (2 300 m2) klienci centrum handlowego znajdą nowoczesne wieloekranowe kino Cinema City z siedmioma salami oraz liczne restauracje, punkty gastronomiczne oraz kawiarnie. Dla klientów zmotoryzowanych powstanie 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Dotychczas umowy najmu podpisano z następującymi firmami oraz markami: 5.10.15, adidas, AGATA MEBLE, Altero, Apart, APS Apteki, Bell’Arte, Big Star, BOOT SQUARE, Boti, C&A, Camaïeu, CCC, Choco Cafe, Cinema City, CROPP, Cubus, DEICHMANN, Doriano, Douglas, Empik, Era, ESOTIQ, Everest, Gatta, Glitter, Greno/Mituu, HOUSE, H&M, Inmedio, Intermarché Super, KappAhl, KFC, Komputronik, Leonardo, MANGO, MARHABA, Martes Sport, Media Markt, Megapunkt, MOHITO, New Yorker, Nieznane Kontynenty, Nike, Orange, ORSAY, Oxide&Snazee, Pawo, Peacocks, Piekarnia Cukiernia M&J, Pierre Cardin, Play, Plus GSM, Quazi, Reebok, Reporter, RESERVED, Rossmann, Ryłko, Scotch&Soda, Sferis, Six, SIZEER, SMYK, Solar, Sping, Subway, SUNSET SUITS, Swiss, Takko, TALLY WEiJL, TARANKO, TK Maxx, Triumph, Vision Express, Willsoor, Wojas, Wójcik i Yes. Za doradztwo podczas procesu inwestycyjnego oraz za wynajem centrum odpowiada firma CB Richard Ellis, światowy lider w świadczeniu usług doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych.

Galeria Victoria jest wyjątkowym centrum handlowym pod względem architektury, lokalizacji i całkowitej powierzchni. Została ona zaprojektowana z myślą o stworzeniu nowej przestrzeni publicznej dla lokalnej społeczności i jednocześnie doskonale wpisuje się w plan rewitalizacji dotychczas niezagospodarowanej części centrum miasta. Dodatkowym atutem projektu jest ogólnodostępny amfiteatr, który powstanie na terenie kompleksu. Latem organizowane będą w nim plenerowe koncerty, a w miesiącach zimowych lodowisko. Deweloperem Galerii Victoria jest Keen Property Partners Retail, który specjalizuje się w zakupie i budowie lokalnych oraz regionalnych centrów handlowych, czyli w sektorze, który charakteryzuje się wysokim potencjałem wzrostu.

W 2009 roku KPP Retail zajęło 25 miejsce w rankingu wiodących deweloperów europejskich przygotowanym przez magazyn PropertyEU. Galeria Victoria została zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzane studio architektoniczne Chapman Taylor. Piękna i unikalna architektura centrum handlowego, jego lokalizacja oraz planowana część hotelowa i mieszkaniowa czynią z Galerii Victoria bardzo atrakcyjną lokalizację dla przyszłych najemców poszukujących nowych klientów.

Galeria Victoria powstaje na 10-hektarowej działce położonej przy ulicy 1 Maja 64 w centrum Wałbrzycha, przy drodze wojewódzkiej nr 367 do Jeleniej Góry oraz w sąsiedztwie drogi krajowej nr 35, wiodącej do przejścia granicznego z Czechami w Golińsku. Dzięki temu, że centrum handlowe jest położone w centrum miasta, jest ono dobrze skomunikowane z pozostałymi dzielnicami Wałbrzycha. Dzięki świetnej lokalizacji centrum handlowe stanowić będzie idealne i wygodne miejsce zakupów dla mieszkańców Wałbrzycha, Świebodzic, Świdnicy, Strzegomia, Legnicy, Jeleniej Góry, Kłodzka oraz Kamiennej Góry. Usytuowanie w odległości zaledwie 17 km od granicy z Czechami pozwoli Galerii Victoria stać się również najbliższym miejscem zakupów dla osób przyjeżdżających do Polski z Czech.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu