Radio Plus bliżej słuchaczy

Od 6 września Radio PLUS – Miłego dnia! rusza z nowym zasięgiem i nową ramówką. W efekcie porozumienia Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Time sieć będzie liczyła 21 stacji.

Wraz z jesienną ramówką na antenie Radia PLUS pojawią się nowe programy i prezenterzy. Zjednoczona sieć Radia PLUS stawia na miłą dla ucha muzykę, lokalność, kontakt ze słuchaczem i dobrą publicystykę, której gwarancją będą nowi i dotychczasowi autorzy. Marek Zając poprowadzi poniedziałkową audycję „Kościół według Marka”, Piotr Zworski we wtorki – „Rozmawiamy o czym chcemy”, a w niedziele – „Kościół – wczoraj, dziś, jutro”, Marcin Bąk w środy – „Historia po zmroku”, Iwona Demska w czwartki – „Plus znaczy więcej”, Anna Popek w soboty – „Popek, kultura i gwiazdy”, Artur Moczarski w niedziele – „Ósma godzina czytań”, Patrycja Michońska w niedziele – „Pasjonaci”, Mira Jankowska w niedziele – „Kochaj i rób co chcesz (czyli Mistrzowska Akademia Miłości)”. Większość wieczornych audycji będzie miała formę interaktywnej dyskusji z udziałem słuchaczy.

Programy nowej sieci Radia PLUS będą dotyczyły różnych obszarów zainteresowania i życia człowieka. Dodatkowo zostaną uzupełnione je krótkimi serwisami: kulturalnymi, auto-moto, na temat zdrowia, urody, a przede wszystkim różnymi formami serwisów lokalnych.

Najistotniejsze wiadomości lokalne, w tym o sytuacjach drogowych i pogodowych, znajdą miejsce m.in. w porannym paśmie „Nowy dzień wstaje w Radiu PLUS”, a dzień pracy o 16 zwieńczy reporterski magazyn lokalny „Co się święci w…” wydłużony serwisami informacyjnymi z regionu.

Jednym z najważniejszych elementów Radia PLUS – Miłego dnia! jest specjalnie dobrana, pogodna i przyjazna muzyka z formatu soft AC. Dzięki współpracy z VOX FM, dotychczasowa baza muzyczna zostanie wzbogacona o przeboje starsze („zawsze młode”), a przynależące do tego formatu. Na antenie pojawią się również nowe audycje muzyczne.

Efektem porozumienia Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Time w sprawie połączenia sieci Radia PLUS jest nie tylko spójna ramówka programowa, ale również strategie sprzedażowa, marketingowa i promocyjna. Wszystkie dotychczasowe stacje sieci VOX FM włączone w projekt (oprócz stacji VOX FM w Warszawie) wraz z nową nazwą przyjmą „plusową” identyfikację wizualną marki i format strony internetowej.

6 września Grupa Eurozet i Grupa Radiowa Time rozpoczynają równoległą sprzedaż czasu antenowego nowej sieci PLUS (13 stacji PLUS i 8 VOX FM). Do końca września reklamę można zlecać według kalkulacji opartej na sumie dotychczasowych cenników sieciowych Radia PLUS i VOX FM. Tym samym po 6 września przestają obowiązywać oferty cząstkowe tych sieci. Nowy, wspólny cennik zostanie wprowadzony od października, a jego szczegóły będą znane w połowie września.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu