Nowi pracownicy w IAB Polska

Z początkiem września br. do zespołu pracowników Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyło trzech nowych specjalistów: Piotr Waglowski jako dyrektor ds. koordynacji działań prawnych, Paweł Kolenda w roli menedżera ds. badań, oraz Artur Stachowiak odpowiedzialny za komunikację i PR. Nowi pracownicy wesprą pracę biura i będą służyć Członkom Związku swoją wiedzą i doświadczeniem wspomagając dalszy rozwój branży internetowej.

Od 1 września br. zespół pracowników Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska powiększył się o trzech nowych specjalistów. Stanowisko dyrektora ds. koordynacji działań prawnych objął Piotr Waglowski, znany w branży internetowej jako autor serwisu VaGla.pl poświęconego propagowaniu wiedzy o związkach prawa z Internetem. Piotr Waglowski jest prawnikiem, publicystą i webmasterem z wieloletnim doświadczeniem. Od 1997 roku prowadzi serwis VaGla.pl – Prawo i Internet, jest także Członkiem Zarządu Stowarzyszenia Internet Society Poland, Zastępcą Przewodniczącego Rady Fundacji Nowoczesna Polska, Członkiem Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji oraz Rady Programowej Fundacji Panoptykon. Uczestniczy w pracach Obywatelskiego Forum Legislacji, działającego przy Fundacji im. Stefana Batorego oraz Forum „Aktywny Obywatel”, działającego przy Instytucie Spraw Publicznych. W IAB Polska będzie odpowiedzialny za przygotowanie i koordynację działań legislacyjnych.

Stanowisko menedżera ds. badań w IAB Polska objął Paweł Kolenda posiadający 17 lat doświadczenia w segmencie badań rynkowych. Przez 12 lat pracował w Grupie IQS, ostatnio na stanowisku Senior Research Managera. Specjalizuje się w badaniach ilościowych, a od 2009 roku zajmował się badaniami Internetu i jego użytkowników. Jego doświadczenie obejmuje także pracę w BASES, The Nielsen Company, gdzie specjalizował się w prognozowaniu sprzedaży produktów FMCG. Pracował również w SMG/KRC, gdzie zajmował się m.in. optymalizacją procedur CATI. W IAB Polska Paweł Kolenda będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów oraz wsparcie merytoryczne w obszarach badawczych (m.in. IAB AdEx & CreativeEx).

Do zespołu IAB Polska dołączył także Artur Stachowiak, który objął stanowisko koordynatora ds. komunikacji. Będzie odpowiedzialny za działania public relations i komunikację wewnętrzną dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej IAB Polska. Artur Stachowiak pracował ostatnio w Dziale PR operatora kablowego UPC Polska, gdzie zajmował się prowadzeniem komunikacji nowości produktowych w ramach usługi telewizji cyfrowej, dostępu do Internetu, VOD oraz telefonii stacjonarnej. Karierę w public relations segmentu nowych technologii rozpoczął w 2008 roku w warszawskim oddziale globalnej agencji LEWIS PR.

„W IAB Polska bardzo poważnie traktujemy powierzoną nam misję wsparcia branży internetowej. Szybko rosnący rynek reklamy internetowej w Polsce wymaga prowadzenia coraz większej ilości projektów koordynujących nieustanny, szybki rozwój branży. Nowi ludzie w zespole biura IAB Polska pomogą nam działać szerzej i sprawniej, wnosząc bardzo potrzebne w tej chwili kompetencje oraz świeże spojrzenie. Jestem podekscytowany nowymi możliwościami, które niesie ze sobą rozbudowa naszego zespołu.” – powiedział Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

Więcej informacji o IAB Polska można znaleźć na stronie: www.iabpolska.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu