Reebok promuje bieganie wśród kobiet

Reebok został partnerem programu Women’s Run, mającego na celu promocję biegania wśród kobiet. Pierwsze spotkania biegowe dla pań odbyły się na terenie warszawskiej Woli.

– Women’s Run to projekt skierowany do kobiet, które dopiero zaczynają swoją przygodę z bieganiem – mówi Michał Kępiński, Brand Activation Manager marki Reebok w Polsce. – Reebok chce pomóc im postawić pierwsze kroki w świecie runningu, aby jogging stał się dla nich przyjemnością, a nie męczarnią – dodaje.

Pierwsze dwa treningi w ramach projektu Women’s Run odbyły się w Parku Moczydło na warszawskiej Woli. Wzięło w nich udział kilkadziesiąt pań.

– Najbliższe spotkanie już w sobotę, 4 września, o godz. 10:00 przy hali widowiskowo-sportowej na Kole – zaprasza Ilona Fijałek, koordynator projektu Women’s Run w agencji ABK Grupa. – Zapraszamy wszystkie chętne panie do współnego biegania. Treningi są bezpłatne i prowadzone w taki sposób, aby wszystkie uczestniczki dały sobie radę – zapewnia.

Głównym celem Women’s Run jest zachęcenie jak największej ilości kobiet do biegowej aktywności fizycznej poprzez udział w cotygodniowych treningach/marszobiegach w kilku wybranych parkach Warszawy oraz w biegu głównym na dystansie 5 km w październiku br. Program daje możliwość regularnego trenowania oraz odpowiedniego przygotowania się do biegów i marszobiegów pod okiem trenera. Dzięki temu, program przewidziany jest głównie dla kobiet, które na co dzień nie biegają i nie uprawiają sportu.

Poza treningami, na uczestniczki czekają także upominki od marki Reebok.

źródło/autor: Sport Evolution

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu