Polskapresse współwłaścicielem Gruper.pl

Polskapresse i Gruper.pl – właściciel platformy zakupów grupowych- sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10 proc. udziałów spółki, z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.

Sprzedaż 10 proc. udziałów Polskapresse jest związana z planami rozwoju serwisu, w tym wzmocnieniem jego pozycji na rynkach lokalnych i regionalnych. – Chcemy, aby Gruper.pl był liderem na rynku sprzedaży usług przez Internet.  Polskapresse wniesie do spółki kompetencje lokalne, dzięki którym powinniśmy szybciej osiągnąć ten cel– mówi Marek Borzestowski, założyciel Gruper.pl.

Dla Polskapresse współpraca z Gruper.pl oznacza wejście w nowy obszar rynkowy – zakupów grupowych i jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty e-commerce grupy. – Właściciele Gruper.pl przekonali nas swoją ideą i planami rozwoju. Zakupy grupowe to dobry, sprawdzający się na świecie model biznesowy, który idealnie wpasowuje się w strategię Polskapresse zakładającą zwiększenie przychodów z tytułu działalności internetowej. – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse. Gruper.pl i Polskapresse zamierzają współpracować przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.

źródło/autor: Everest Consulting

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu