El Padre pozyskało najmłodszego copywritera

Agencja El Padre pozyskała prawdopodobnie najmłodszego zawodowego copywritera na świecie. Na stanowisku Creative, po pozytywnym przejściu okresu próbnego, do zespołu firmy dołączył 6-krotny Mistrz Ortografii – Adam Borczyński. W wyniku zawarcia nowych kontraktów El Padre już po raz drugi w tym roku podjęło decyzję o powiększeniu działu kreacji.

Przed dołączeniem do teamu El Padre Adam Borczyński był związany z Max Weber, 180heartbeats i Change Integrated.  Tworzył m.in. dla takich klientów jak Play, BMW,   MINI, Skoda, Opel, Microsoft, Żywiec, Tatra, Netia, Mentos, Samsung, LC Corp, Link4, Onet.pl.

W El Padre Adam jest najmłodszy wiekiem i pewnie dlatego dalej marzy o planowaniu i kreacji kampanii prezydenckiej lub partii parlamentarnej. W El Padre będzie odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów firmy.

„ Pozyskanie wielu rocznych kontraktów na stałą obsługę i rozwijanie specjalistycznych zespołów agencji jest najlepszym dowodem na nasz dynamiczny rozwój. Decydując się na rebranding i zmianę nazwy na El Padre na początku 2010 roku przyjęliśmy strategię biznesową, którą systematycznie realizujemy, czego konsekwencją jest zatrudnienie Adama.” – powiedział Paweł Lewicki, New Business & Strategic Director El Padre.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu